Vraag

Netflix werkt niet op tabelt: U7111-5059

  • 6 December 2019
  • 3 reacties
  • 256 keer bekeken

Als ik de Netflix app op mijn Windows Surface open en een serie of film wil bekijken, krijg de foutmelding: U7111-5059. Dat betekent volgens Netflix dat mijn verbinding tot stand komt via een unblocker. Volgens Netflix moet Proxy en VPN uitgeschakeld worden. Maar ook wanneer ik dat uitschakel, blijft de foutmelding bestaan. Netflix verwijst vervolgens naar mijn netwerkaanbieder, vandaar dat ik deze vraag hier stel. Weet iemand hoe ik dit probleem oplos?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u die "tabelt" al een x opnieuw opgestart?  :thinking: Tis immers een Microsoft product... :wink:

Reputatie 7
Badge +17

@Stefan Haak Vervelend dat je deze melding krijgt. @Nick83 Ik denk niet dat het aan de service ligt maar aan de internetverbinding. Ik heb zelf ook een surface en ben heel erg tevreden:sweat_smile: . Je geeft al aan de VPN uitgezet te hebben. Wat ik lees op de website van Netflix, dat zij IPv6 niet ondersteunen.  Als het probleem voornamelijk speelt bij jou thuis als je verbonden bent met de wifi, kan je in de webinterface van je Experiabox en de IPv6 uitzetten. Het kan zijn dat dit al uitstaat hoor, ik weet namelijk niet welke Experiabox je hebt. 
Ik hoor graag van je en ben benieuwd of het hierna is opgelost. 

Reputatie 7
Badge +17

@Stefan Haak We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer