Beantwoord

Netflix werkt op 1 ontvanger niet

• 27 november 2018
  • 11 reacties
  • 173 keer bekeken

TV aangesloten op TVontvanger die gekoppeld is via WIFI versterker naar Experaa box.
Alle kanalen werken prima, behalve Netflix.
IK zie wel de keuzes, en de ondertiteling maar geen beeld.
TV al van de stroom afgehaald, maar helaas geen verschil.
TV is een Philips ambilight van 10jaar terug.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 30 november 2018, 10:17

Tot nu toe heb ik geen oplossing, maar ik heb er wel een ticket voor aangemaakt RHeiden. Hopelijk wordt dit snel opgepakt en gaan ze het probleem onderzoeken.Vermoedelijk wordt je hier morgen of maandag over teruggebeld. Houd je mij op de hoogte?
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo RHeiden, Welkom op het forum. Wat vreemd dat je Netflix via On Demand niet kunt bekijken. Welke ontvanger heb je in gebruik? Heb je deze ontvanger ook al eens een reset gegeven? Hoe je dit kun doen, leggen we uit in dit topic. Mocht een reset niet de oplossing zijn, zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Dan wil ik verder zoeken naar de oorzaak en oplossing Stuur je hier weer een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Beste Marina,
Ik heb een Arris VOP2952 V2 en ze zijn pas in oktober aangesloten.
De reset van ontvanger, wifi versterker en Experia he ik allemaal geprobeerd.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt RHeiden, Ik heb de gegevens verplaatst naar je forumprofiel zodat ze niet zichtbaar zijn voor andere gebruikers. Ik begrijp dat je 2 ontvangers in gebruik hebt. Ervaar je problemen met Netflix op beide ontvangers? Zo ja, op wat voor een versie tv heb je de andere ontvanger aangesloten? Er zijn drie methoden waarmee Netflix gestart kan worden. Via kanaal 200, via menu en via MéérTV. Via welke methode start je Netflix op de TV-ontvanger? Zou je nog een andere methode willen testen?
Ik heb alleen het probleem op de 2e ontvanger, die het verst afstaat van de Experia.
Ik kan gewoon Netflix aanzetten op de 2e ontvanger, en een keuze naar een film/serie maken.
Echter zodra die start heb ik alleen ondertiteling en geen beeld.
terwijl als ik via de laptop daar va daan Netflix opstart ik geen probleem heb.
Reputatie 7
Badge +19
Zou je in je forumprofiel bij persoonlijke opmerkingen, het serienummer van de ontvanger willen vermelden? Dan kunnen we wat gerichter kijken.
Er zijn drie methoden waarmee Netflix gestart kan worden. Via kanaal 200, via menu en via MéérTV. Via welke methode start je Netflix op de TV-ontvanger? Zou je nog een andere methode willen testen?
Zou je dit ook nog willen toelichten?
Dat zal moeten wachten want ik zit op mijn werk nu. Ik kom hier dus op terug.
Toch bedankt alvast.
Zoals gevraagd.
Serienummer is M11826TH2320
Volgnummer: 845881

Ik start Netflix via kanaal 200. Als ik iets anders moet proberen hoor ik graag.
Reputatie 7
Badge +19
Zou je de optie via Méér tv en de optie via Menu> On demand willen testen? Dan kunnen we dit eventueel uitsluiten en kan ik het verder oppakken 🙂
Exact het zelfde. Wel ondertiteling maar geen beeld.
Reputatie 7
Badge +19
Tot nu toe heb ik geen oplossing, maar ik heb er wel een ticket voor aangemaakt RHeiden. Hopelijk wordt dit snel opgepakt en gaan ze het probleem onderzoeken.Vermoedelijk wordt je hier morgen of maandag over teruggebeld. Houd je mij op de hoogte?
Zeker en alvast bedankt

Reageer