Beantwoord

Netflix werkt traag

  • 29 July 2019
  • 2 reacties
  • 169 keer bekeken

LG smart TV & KPN glasvezel.

Deze opstelling heeft altijd goed gewerkt tot een week of 2 terug. Nu telkens weer bufferproblemen.

De "upc" methode van resetten al meermaals geprobeerd werkt niet. WW reset bij Netflix ook geprobeerd werkte niet. Via kanaal 200 werkt het iets beter maar ook niet geweldig.

Erg teleurstellend dat er na een goeie 9 maanden (forum topics) nog steeds geen oplossing is.

Admin: afgesplitst, eigen topic aangemaakt voor vraag
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 7 August 2019, 15:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Maikel, welkom op het forum! Jammer te horen dat je deze issues hebt. Je zegt dat het via kanaal 200 iets beter werkt. Begrijp ik dan goed dat je de bufferproblemen voornamelijk ervaart via de Netflix app van je tv zelf? Of kijk je dan via de ontvanger maar benader je Netflix dan op een andere manier?

Als het om Netflix op je tv zelf gaat, hoe is de LG aangesloten op je Experia Box?
Reputatie 7
Badge +30
Je bent niet meer teruggekomen, Maikel. Ik ga ervan uit dat je een oplossing hebt gevonden voor de issues. Mocht dat niet zo zijn hoor ik het graag.