Beantwoord

Netflix wordt gebufferd

  • 3 januari 2018
  • 5 reacties
  • 106 keer bekeken

Tijdens het afspelen van een filmwordt er soms 'gebufferd' dat is op ten duur hinderlijk zelfs wordt Netflix soms beeindigd en vervolgd mijn TV met de laatste TV zender waar ik naar gekeken heb.
Heeft iemand een oplossing?

Jan Grootaarts
icon

Beste antwoord door joss1965 3 januari 2018, 20:09

Heb je deze reset https://www.kpn.com/faq/16848 al eens uitgevoerd?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Heb je deze reset https://www.kpn.com/faq/16848 al eens uitgevoerd?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Jan, welkom op het forum! Vervelend dat dit gebeurt. Hoe is jouw tv-ontvanger aangesloten op de Experia Box? Bekabeld of met een draadloze verbindingsset?

Joss geeft al een goede tip: een reset. In veel gevallen worden dit soort problemen daarmee verholpen. 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Je hebt niet meer gereageerd in dit topic, Jan. Is jouw probleem met behulp van een reset opgelost? Daar ga ik van uit. 🙂
Helaas wordt mijn tijd ingenomen door een bedlegerige echtgenoot. Na een betere tijden laat ik graag wat van mij weten.
Reputatie 7
Badge +22
Ik kan me helemaal voorstellen dat je nu dan andere dingen aan je hoofd hebt, Jan. Neem alle tijd. 🙂 Ik zie je reactie wel verschijnen.

Reageer