nickelodeon

• 13 mei 2015
  • 16 reacties
  • 2046 keer bekeken

Op de zender nickelodeon wordt nick jr uitgezonden sinds gister! Waar kan ik nickelodeon zender nu terug vinden?

16 reacties

Reputatie 7
Badge +16
He wat vreemd :S

Op welk kanaal is dit?

Nick JR. zit op 53 en Nickelodeon op 12.

Ja idd nick jr zit op een ander kanaal.

Als ik kanaal 12 aanzet krijg ik nick jr ipv nickelodeon.

Contact gehad met kpn en die gaan terug bellen omdat ze ook niet weten hoe het kan. 

Reputatie 7
Badge +16
Mooi dat het uitgezocht word. Waarschijnlijk is het een fout in de feed die KPN krijgt.

Laat je nog even weten als het is opgelost?

Als ze gebeld hebben laat ik het ev

en weten wat het nu was
Reputatie 7
Het is weer in orde vlgs mij. 

Op 12 is Nickelodeon te zien. Je ziet links de tekst Nickelodeon en op dit moment rechts in een wolkje nick jr. Dit is gelijk aan het HD kanaal 712.

En op 53 zit gewoon Nick jr met linksboven alleen het logo van Nick jr.

Nee is helaas nog niet in orde is nog steeds de uitzending van nick jr op 12 ipv nickelodeon.
Reputatie 7
Badge +16
Kan het zijn dat Nickelodeon in de ochtenduren de uitzendingen van Nick jr. overneemt? (volgens mij is dat niet zo als ik de gids bekijk http://www.nickelodeon.nl/tv-gids)
Reputatie 7
Paula, even goed kijken. Op 12 staat LINKSBOVEN Nickelodeon en op 53 staat LINKSBOVEN Nick jr.

Het is echt goed en ze zijn echt verschillend.

Op dit moment zitten er echter Nick jr programma's op Nickelodeon. Dus staat dáár óók RECHTSboven in een wolkje nickJR bij.

Er staat idd boven nick jr dat heb ik ook gezien
En nickelodeon neemt niet de uitzendingen over van nick jr volgens kpn
Reputatie 7
Ik zie op 12  NICKELODEON met een programma van nickjr wat er als extra logo bij staat.

Op 53 zie ik NICK JR. zonder extra logo's.

Dat Nickelodeon haar programmering omgooit of heeft omgegooit kan kpn niks aan doen.

Ook op het HD kanaal 712 zie ik NICKELODEON met hetzelfde programma als op 12.

Je moet natuurlijk niet de EPG van 12 en 53 vergelijken. Dat zijn echt verschillende zenders.

Kijk even op de website voor actuele programmering, da's actueler dan papier (zo niet meer 2015),

http://www.nickelodeon.nl/tv-gids

Daar staat ook de programmering van nick jr bij want die zenders zijn van HETZELFDE bedrijf. Dus dat Nickelodeon nu een programma heeft van nick jr. lijkt mij heel normaal.

Reputatie 2
Badge
In de ochtend tm 6 7 uur dacht ik dat er dan nick jr is en na die 6-7 uur is er normale nickelodeon
Ja klopt dat idee had ik ook idd. Ik ben nog noet terug gebeld door KPN maar wacht dat nog wel even af. Na 13.00 uur vanmiddag was er wel weer nickelodeon ipv nick jr
Reputatie 7
Badge +16
Dan is dus eigenlijk het probleem opgelost!

Ja probleem is opgelost vanmorgen was er ook gewoon uitzending van nickelodeon

Reageer