Beantwoord

Niet alle films Videoland RTL terug te vinden in interactieve tv op laptop

  • 14 April 2019
  • 4 reacties
  • 176 keer bekeken

Heb een abonnement voor Videoland RTL. Wil graag ook film op de laptop kunnen kijken via interactieve tv. Tot mijn verbazing zijn echt heel veel films die in Videoland RTL op de tv te kiezen zijn, totaal niet terug te vinden in de interactieve versie. Sommige ook weer wel. Hoe kan dit? Ik moet toch gewoon alle films kunnen kijken.
icon

Beste antwoord door Bee Essuor 16 April 2019, 23:01

Bekijk origineel

4 reacties

mmm, volgens mij kan ik ook hier alleen de HD versie bekijken via de laptop. Staat een film niet in HD in de lijst dan kan ik hem dus niet op de laptop kijken. Waarom is dat? Ligt dat dan aan mijn laptop? Te oud of zo?
Nee, dat is het dus ook niet. Wie helpt? Waarom kan ik de ene film uit Videoland RTL wel kijken op de laptop en de ander niet? Ik kan helaas niet lang genoeg zitten om tv te kijken ivm rugklachten, daarom kijk ik liggend op mijn laptop.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Bee Essuor, Het is helaas zo dat Videoland zelf bepaalt welke series ze via KPN beschikbaar stellen. Wij hebben daar helaas geen invloed op. Er zit dus een verschil tussen een Videoland abonnement via KPN en via Videoland zelf. Het voordeel van een abonnement via KPN is dat je hier via onze tv-ontvanger naar kunt kijken.
Dat was de vraag helemaal niet? Ik heb het niet over verschil tussen videoland via kpn of via videoland zelf. Ik kan niet alle films kijken binnen mijn pakket op mijn laptop en op de tv dus wel. Overigens heb ik op mijn vraag antwoord kregen via een chat. Het blijkt dit te liggen aan de rechten, sommige (lees meeste) films mogen nog niet vrijgegeven worden op alle apparaten. Was fijn geweest als dat ergens duidelijk vermeld zou staan, bij voorkeur tijdens het afsluiten van het abonnement.

Reageer