Beantwoord

Niet alle opties van Netflix zichtbaar in MijnKPN?

  • 7 oktober 2019
  • 12 reacties
  • 464 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Ik zit net in mijn kpn app te kijken en ik zie dit in eens staan Netflix - betalen via €7,99 p/mnd



Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Nadia 9 oktober 2019, 17:00

Hah @david_meyer25, mij was de vraag ook niet helemaal helder. Ik begrijp uit de conversatie hier dat je je afvraagt waarom in jouw persoonlijke MijnKPN omgeving het aanbod voor Netflix van 13,99 p/mnd niet zichtbaar is, toch?

Omdat je al gebruik maakt van Netflix (13,99 p/mnd) kun je die optie niet (meer) 'aan' te zetten. Immers, je maakt er al gebruik van. Je kunt uiteraard wel wisselen van pakketten. Onder 'Beschikbare zenderpakketten' zijn die opties zichtbaar. Zie je printscreen. Zoals Netflix voor € 7,99 p/mnd.

Is dat het antwoord / de verduidelijking die je zoekt?
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste @david_meyer25

heb je Netflix aangevraagd via KPN? Dan zie je dat in MijnKPN staan. Maar of heb je een andere abonnement bij KPN? Want die ik nu zie is de goedkoopste abonnement. Of heb je een andere abonnement van Netflix? Ik zit zelf op € 13,99 per maand:

Ultra HD / op 4 schermen tegelijk.
Reputatie 7
Badge +12
En wat wil je hiermee zeggen?
Reputatie 4
Badge +2
Het was gewoon een vraag hoe dat zit ik heb zelf die van €13,99 @Dennis Schreve en @Nick83
Reputatie 7
Badge +20
Het was gewoon een vraag hoe dat zit ik heb zelf die van €13,99 @Dennis Schreve en @Nick83
Vreemd dat ie dan € 7,99 laat zien in MijnKPN i.p.v. € 13,99 per maand. 🤔
Reputatie 4
Badge +2
Ja vandaar
En vergeet de €10,99 optie niet voor 2 simultane streams in HD kwaliteit. Zo lijkt het net of je alleen de basis optie via de KPN factuur kan laten incasseren.

Dat de € 13,99 niet zichtbaar is zal zijn omdat @david_meyer25 dit niet via de KPN factuur betaald
Reputatie 2
Badge
Pak het duurste Netflix abon. en deelt die met 3 andere vrienden ben je maar € 4,65/mnd kwijt
@david_meyer25 je zal het zelf nu ook wel weten dit lijkt op het nieuwe Hussel aanbod.
Reputatie 4
Badge +2
Ja dat weet ik nu ook @Galdor68
Reputatie 7
Badge +18
Hah @david_meyer25, mij was de vraag ook niet helemaal helder. Ik begrijp uit de conversatie hier dat je je afvraagt waarom in jouw persoonlijke MijnKPN omgeving het aanbod voor Netflix van 13,99 p/mnd niet zichtbaar is, toch?

Omdat je al gebruik maakt van Netflix (13,99 p/mnd) kun je die optie niet (meer) 'aan' te zetten. Immers, je maakt er al gebruik van. Je kunt uiteraard wel wisselen van pakketten. Onder 'Beschikbare zenderpakketten' zijn die opties zichtbaar. Zie je printscreen. Zoals Netflix voor € 7,99 p/mnd.

Is dat het antwoord / de verduidelijking die je zoekt?
Reputatie 4
Badge +2
Het antwoord is duidelijk
Reputatie 7
Badge +18
Bedankt voor de terugkoppeling, @david_meyer25 🙂

Reageer