heb je Netflix aangevraagd via KPN? Dan zie je dat in MijnKPN staan. Maar of heb je een andere abonnement bij KPN? Want die ik nu zie is de goedkoopste abonnement. Of heb je een andere abonnement van Netflix? Ik zit zelf op € 13,99 per maand:
Het was gewoon een vraag hoe dat zit ik heb zelf die van €13,99 @Dennis Schreve en @Nick83
Vreemd dat ie dan € 7,99 laat zien in MijnKPN i.p.v. € 13,99 per maand. 🤔
En vergeet de €10,99 optie niet voor 2 simultane streams in HD kwaliteit. Zo lijkt het net of je alleen de basis optie via de KPN factuur kan laten incasseren.
Dat de € 13,99 niet zichtbaar is zal zijn omdat @david_meyer25 dit niet via de KPN factuur betaald
Hah @david_meyer25, mij was de vraag ook niet helemaal helder. Ik begrijp uit de conversatie hier dat je je afvraagt waarom in jouw persoonlijke MijnKPN omgeving het aanbod voor Netflix van 13,99 p/mnd niet zichtbaar is, toch?
Omdat je al gebruik maakt van Netflix (13,99 p/mnd) kun je die optie niet (meer) 'aan' te zetten. Immers, je maakt er al gebruik van. Je kunt uiteraard wel wisselen van pakketten. Onder 'Beschikbare zenderpakketten' zijn die opties zichtbaar. Zie je printscreen. Zoals Netflix voor € 7,99 p/mnd.
Is dat het antwoord / de verduidelijking die je zoekt?
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.