Niet echt blij.... *netjes gezegd*

• 1 juni 2013
  • 30 reacties
  • 6619 keer bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Reputatie 3
Badge
Beste Post-it,

Als je zo ontevreden bent over KPN, waarom heb je dan KPN genomen? Je wist dat KPN, net als UPC, aan bruikleen doet. Terecht! Zo wordt voorkomen dat je honderden (duizenden is nogal overdreven) euro's moet uitgeven aan apparatuur die je bijna jaarlijks mag vervangen (bij overstap, of doordat de kabelaar zo nodig andere technieken wil toepassen).

Ook Post-it, gaat je opmerking mank als het gaat om de 'belofte' van KPN. Je screenshot is correct. Er wordt niet gezegd dat KPN 1080p doorgeeft, maar dat dit MOGELIJK is via glasvezel. Daarnaast wordt er continu over 'toekomst' gesproken.

Misleidend? Mwah, denk het niet. Je zou kunnen overwegen een klacht in te dienen bij de Reclame Code Commissie.

Belofte? Nee.

Marketing? Ja!

Inderdaad: glasvezel is de mogelijkheid voor tv in de hoogste kwaliteit. Het is echter de vraag wat de providers hiermee doen. Helaas voor jou, is alles van KPN, of wordt aangeboden over KPN (Reggefiber) glasvezel. Concurrentie is er dan ook nauwelijks. Dat is wel jammer.

Wat betreft de meneer met opmerking over aanbod HD-kanalen: dat is inderdaad nogal betreurenswaardig bij KPN. Echt een groot minpunt, dat KPN snel zou moeten aanpakken, zeker wanneer het om glasvezel gaat (bijna oneindige capaciteit!).

Overall ben ik blij dat ik bij KPN zit. Goede beeldkwaliteit, geen interferentie meer wat groot probleem op kabel is én geen koopdecoders meer! :)

Reputatie 1
Badge
Dat is niet waar.

ik gebruikte voor dat ik overging naar glas al jaren mijn eigen hardware het is niet zo dat Providers hun eigen standaarden ontwikkelen.

Ook gebruikte ik altijd een Home theater PC, dat is dat nu ook niet meer mogenlijk.

wat ze mij wel konden vertellen toen ik overstapte was dat kpn Gebruik maakte van multicast( ik denk yes dan blijft alles gewoon werken) alleen hebben zijn vergeten te vertellen dat het encryptie is.

De rede van de encryptie is dat je dan niet kan multicasten thuis.(geen eigen hardware gebruieken) 

dus betalen voor extra TV's 

Ze suggeren op de site dat KPN de hoogste kwaliteit bied en onder het koop je kwaiteit geven ze aan dat de hoogste kwaliteit 1080P.

Dus je mag aannemen dat deze kwaliteit aanduiding dan slaat op de hoogste kwaliteit die je volgens kpn krijgt. dus word je misleid in deze tekst.

tekst site kpn:

Voor volwaardige HD uitzendingen (1080p) is veel bandbreedte nodig. De behoefte aan HD zal alleen maar toenemen. Daarom is het belangrijk dat je over een goede internetverbinding beschikt. Een goede reden om voor de hoogst haalbare kwaliteit te kiezen, die klaar is voor de toekomst. Als je kiest voor tv kijken met het Alles-in-één Pakket van KPN Glasvezel heb je geen omkijken naar de capaciteit of kwaliteit.

tekst site kpn einde

Dat ik Bij KPN zit is omdat ik toen de tijd verkeerd en eerlijke informatie heb gekregen.

en nu moet ik het contract uitzitten.

Het is gewoon jammer dat KPN deze en de klachten over het slechte HD beeld niet serieus neemt.

en zodra het technisch wordt laten ze niets meer horen.

dit kan zijn dat het webcare team het niet begrijpt gebrek aan kennis of het kan beleid zijn, KPN weet het en mensen mogen er niet over praten (dat laatste hoorde namelijk van de monteur die kwam omdat volgensde klanten service de kabels verkeerd had aangesloten) deze kpn monteur had dus zelf ook thuis alleen HD van ziggo omdat zo veel beter is. wist mij ook te vertellen kpn het weet maar dat ze net moeten doen als of het niet bestaat.

Reputatie 3
Badge
Ik zie weinig verschil in HD tussen UPC/Ziggo en KPN. Nadeel is gewoon dat veel HD-zenders nauwelijks HD-aanbod uitzenden. Alleen ESPN HD doet dat. Kijken dus en geniet van het mooie beeld!

Net mijn broer op visite gehad en UPC Horizon klant. Zag mijn TV beeld en was het ermee eens dat de klachten over slechte beeldkwaliteit niet overeenkomen met wat hij te zien kreeg. Ook hij is kritisch op beeldkwaliteit (ook fotograaf, net als ik) en had helemaal niets aan te merken op de HD beelden.

Ik heb zelf een 140 cm sharp tv .sommige hd zenders zijn idd zeer korrelig iets wat volgens mij gewoon aan de uitzending kan liggen .Moet zeggen dat het mij bij onsnet niet zo erg opviel .Wat me bij beide wel opvalt is dat in mijn ogen het hd pakket totaal geen toegevoegde waarde heeft en had .een hand vol hd zenders die je ook al in sd hebt vind ik geen toegevoegde waarde.

Das de rede dat wij geen hd pakket hebben gepakt .alleen de standaard zenders die in het plus pakket zitten en hbo hebben wij op hd.

Reageer