Beantwoord

Niet genoeg Tv ontvangers gekregen

  • 15 June 2021
  • 7 reacties
  • 88 keer bekeken

Hallo, 

Afgelopen woensdag heeft een monteur mijn KPN Installatie gedaan.

hij heeft het hoofd-kastje aangesloten, de rest kon niet aangesloten worden omdat ik nog geen TV aanwezig had.

 

Afgelopen zaterdag kreeg ik de TV’s en wou deze aansluiten.

tot mijn verbazig zag ik dat er maar 1 tv ontvanger bij mijn pakket zit, terwijl op mijn contract staat dat het er 2 moeten zijn.

 

dit is een slecht begin van een contract!!!

 

hoe lossen we dit op?

 

Vriendelijke groet,

Hnklmn

icon

Beste antwoord door Hnklmn 15 June 2021, 18:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

@Hnklmn De snelste manier is om vandaag te bellen met de klantenservice 0800-0402 geef aan dat je een medewerker wilt spreken en vervolgens waarvoor.

@Hnklmn is het gelukt via deklantenservice

Hey Jimny, het is gelukt.

het stond wel op de factuur, maar is niet geleverd. 
nu hebben ze die vab de factuur afgehaald, want ik kan met mijn LG tv ook zonder tv-ontvanger kijken. En scheelt zu dus ook weer in het maandbedrag.

bedankt voor jou reacties!!

ben er goed mee geholpen

 

 

 

Hey Jimny, het is gelukt.

het stond wel op de factuur, maar is niet geleverd. 
nu hebben ze die vab de factuur afgehaald, want ik kan met mijn LG tv ook zonder tv-ontvanger kijken. En scheelt zu dus ook weer in het maandbedrag.

bedankt voor jou reacties!!

ben er goed mee geholpen

 

Graag gedaan en inderdaad kun je met de LG ook via een app kijken scheelt je inderdaad 5 euro per maand

 

 

Opnieuw een probleem,

vorige week contact gehad met kpn over een 2e ontvanger die ik niet ontvangen heb.

deze is uit mijn pakket gehaald, en daarmee was het probleem opgelost.

nu krijg ik een doos thuisgestuurd, om die 2e ontvanger terug te sturen.

HOE DAN? Ik heb die nooit gekregen.

 

Welk kpn-medewerker kan mij hiermee helpen?

zodat ik niet weer een ‘volgend’ probleem krijg.

 

loopt wel lekker zo, je eerste tv-contract en gelijk alleen maar problemen

Reputatie 7
Badge +19

Is een geautomatiseerd proces helaas @Hnklmn, als er iets wordt stopgezet qua hardware wordt zo'n doos automatisch verstuurd. 
Je kunt die retourdoos verder negeren. 

Dankjewel voor uw reactie Jeroen_dB.

Het was voornamelijk verwarrend voor mij, omdat ik die 2e ontvanger niet gekregen had bij installatie. En deze wel moest inleveren, volgens de bijgevoegde brief.

 

misschien voor KPN een dingetje om nog eens na te kijken, hoe ze zoiets anders kunnen doen.

 

nogmaals bedankt, en hopelijk krijg ik geen vervolg brief hierover.