Beantwoord

niet goed geadviseerd over sport in 4K

  • 10 June 2021
  • 4 reacties
  • 92 keer bekeken

Vandaag 2 keer gebeld met klantenservice met de vraag om straks de sport evenementen in 4 k te zien helaas was niet mogelijk ook niet met een nieuw abonnement maar nu komt het mooiste mijn buurman belde net en binnen no time was het geregeld nieuw abonnement en de decoder wordt opgestuurd waarom lukt dat bij mij niet? Wie kan mij helpen ?

icon

Beste antwoord door Hj Gielen 11 June 2021, 20:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

@Hj Gielen  Nou…..alle sport weet ik niet maar KPN heeft nu wel deze actie lopen ;

Ik wil graag het EK in 4K kijken, maar bezit niet de juiste apparatuur. Wat kan ik doen?

Indien je als klant niet de VIP5202 tv-ontvanger (of een ZXV8001) hebt, en toch het EK in 4K wil kijken kun je hiervoor telefonisch contact opnemen met KPN om het 4K pakket (€2,50 per maand) te activeren. Daarmee wordt één vervangende 4K tv-ontvanger uitgeleend. Hiervoor dien je over te stappen naar een KPN Hussel abonnement, omdat het 4K-pakket niet te bestellen is in combinatie met een ouder abonnement. Let op: het kan zijn dat je de huidige (Compleet) voordelen kwijtraakt indien je overstapt naar KPN Hussel.

Belangrijke kanttekening is dat bestaande klanten die al de juiste tv-ontvanger hebben niet het 4K pakket hoeven af te nemen.

Dat is wat ik vanmiddag twee keer geprobeerd heb beide keren kon dat niet omdat er geen 4K decoders zijn ik heb zelf voor gesteld om maar een heel nieuw abonnement te nemen ook dat kon niet ik snap er helemaal niets meer van bij mijn buurman die het zelfde als ik heb kon het wel ook vanmiddag aangevraagd was geen probleem decoder word opgestuurd.

@Hj Gielen Aiii…….vrees dan dat u de verkeerde medewerker(s) van de klantendienst aan de telefoon had. Of het moet zo zijn dat deze actie zichzelf voorbij heeft gestreefd en de 4K decoders nu echt op zijn (?!)  Ik zou nog eens een poging wagen onder het motto; De aanhouder wint ! Verwijzen naar dit forum wil ook wel eens helpen !!

Hier de aankondiging van de actie door de moderator :

Hi all! Even een update aangaande de 4K tv-ontvangers en dergelijke.

Ik wil graag het EK in 4K kijken, maar bezit niet de juiste apparatuur. Wat kan ik doen?

Indien je als klant niet de VIP5202 tv-ontvanger (of een ZXV8001) hebt, en toch het EK in 4K wil kijken kun je hiervoor telefonisch contact opnemen met KPN om het 4K pakket (€2,50 per maand) te activeren. Daarmee wordt één vervangende 4K tv-ontvanger uitgeleend. Hiervoor dien je over te stappen naar een KPN Hussel abonnement, omdat het 4K-pakket niet te bestellen is in combinatie met een ouder abonnement. Let op: het kan zijn dat je de huidige (Compleet) voordelen kwijtraakt indien je overstapt naar KPN Hussel.

Belangrijke kanttekening is dat bestaande klanten die al de juiste tv-ontvanger hebben niet het 4K pakket hoeven af te nemen. 

Kanaal 690 zal waarschijnlijk morgen zichtbaar worden met de NPO stream. Er wordt hier en daar nog wel wat getest de komende dagen wat kleine afwijkingen kan veroorzaken.

Vandaag weer gebeld en nu de juiste mevrouw aan de lijn en heeft alles voor mij geregeld morgen komt mijn nieuwe 4 k decoder al  zo zie je maar het kan wel met de juiste persoon ik heb het vertrouwen in KPN weer terug.