Beantwoord

Niet goed geholpen via 0800-0403

  • 24 June 2019
  • 8 reacties
  • 3311 keer bekeken

wat een onbeschofte medewerker bij de klantenservice hij durft te zeggen dat ik achterlijk ben als ik dan zeg dat aan het begin van het gesprek gezegd werd dat het gesprek opgenomen word en ik er werk van maak word de verbinding verbroken
icon

Beste antwoord door Susan_ 25 June 2019, 19:06

Bekijk origineel

8 reacties

Het is wettelijk nodig en toegestaan dat dat wordt opgenomen. Het moet nml vastgelegd worden ivm afspraken bijvoorbeeld.
Ben je het er niet mee eens dan 'kies' je er voor om niet te bellen. Het opnemen mag en kan je niet weigeren namelijk.

Update: wat het gedrag van de medewerker betreft sluit ik me natuurlijk aan bij de onderstaande reageerders.
Reputatie 7
Badge +22
@Bert Str zelfs jij kunt die opname opvragen volgens mij, maar dat een KPN medewerker dan zegt dat je achterlijk bent dat kan natuurlijk niet. Maar deze medewerker zal wel gepikeerd zijn i.v.m. met de grote storing die geweest is vanaf 15:45 uur. Maar dat geeft hem of haar niet het recht om tegen jou te zeggen dat je achterlijk bent.
Reputatie 7
Maar om iemand voor achterlijk uit te maken lijkt me toch niet echt binnen de fatsoensnormen te vallen. Daar zou die medewerker van klantenservice mijns inziens toch wel op aangesproken mogen worden.

Edit: Dennis, je was me voor. ☺️
Reputatie 7
Badge +22
Maar om iemand voor achterlijk uit te maken lijkt me toch niet echt binnen de fatsoensnormen te vallen. Daar zou die medewerker van klantenservice mijns inziens toch wel op aangesproken mogen worden.

Edit: Dennis, je was me voor. ☺️

Geef niet @wjb, liever dat er meerdere personen het hier vermeld. Hopelijk kan @Bert Str hiermee geholpen worden door een moderator hier op het Forum.
ik zou niet weten hoe ik een klacht indien een email adres is er niet ik ga morgen wel naar een kpn winkel
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Bert Str , welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt.

Ik begrijp uit jouw reacties dat je totaal niet fijn geholpen bent via onze telefonische helpdesk. Dat is zeer treurig om te lezen 😞 Allereerst mijn excuses daarvoor!

Uiteraard wil ik je graag verder helpen, je belde natuurlijk niet zonder reden. Kan je aangeven waarom je contact zocht, en of je deze vraag nog steeds hebt?

Daarnaast kan je altijd een klacht bij ons indienen. Via mail is helaas niet meer mogelijk, maar het kan ook via mij of onze LiveChat functie. Gaat de klacht over de medewerker of over iets anders? Je kan het eventueel toelichten via een privébericht. Mocht je nog graag brieven schrijven, kan dat ook nog! Het duurt dan wel iets langer voordat je hier antwoord op krijgt.

Ik hoor graag of ik je hier nog bij kan helpen, en de ervaring met KPN weer wat positiever kan maken 😉
Reputatie 7
Badge +9
Ik sluit me hier bij aan dat kan niet wat die de medewerker van kpn heeft gedaan 👎🤔
Reputatie 7
Badge +21
@Bert Str, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Ik hoop dat zowel jouw probleem als klacht is opgelost of in ieder geval in behandeling is genomen. Mocht ik je hier nog bij kunnen helpen dan hoor ik het graag!

Reageer