Beantwoord

niet kunnen inloggen bij KPN iTV online app

  • 14 April 2021
  • 5 reacties
  • 173 keer bekeken

Op de website log ik altijd moeiteloos in, maar bij online TV lukt dat niet, hoewel het dezelfde inloggegevens zijn.

Als ik het nog 3 of meer keer probeer, pakt hij het soms. Het ligt niet aan een verkeerd wachtwoord omdat ik het via een wachtwoordkluis doe. Ik heb er al een paar maanden last van, maar het gebeurt steeds vaker.

Ik heb geen tv, ik kijk via mijn computer.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Jeroen-bart Engelen 14 April 2021, 22:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hallo @qqq3,

Ik neem aan dat je bedoeld dat je op https://tv.kpn.com probeert in te loggen met je KPN ID?

Kun je zorgen dat het e-mail adres van jouw KPN ID in je profiel staat ingevuld?

En als een moderator dan dit gegeven intern kan doorgeven aan mijn team via ticket of e-mail dan kunnen we even kijken.

Dank voor het antwoord. Ik log altijd in met mijn mailadres en dat staat ook in mijn profiel. Kan ik verder nog iets doen?

 

 

Reputatie 7
Badge +8

Hallo @qqq3,

Je kunt proberen contact op te nemen met de servicedesk (via telefoon of chat). Ik weet niet precies wat zij allemaal gaan proberen. Zij zullen een aantal stappen doorlopen. Als zij er ook niet uitkomen zullen ze een probleem ticket aanmaken en ik vermoed dat deze dan bij mijn team gaat uitkomen. Dan kunnen wij weer verder kijken.

Het feit dat je soms wel gewoon kunt inloggen geeft aan dat er niets mis is met jouw KPN ID en wachtwoord, maar dat er ergens in het proces van het inloggen iets mis gaat.

Nu weet ik dat een collega wat issues heeft gezien rondom het inloggen met KPN ID, maar dit waren issues die zijn ontstaan vanaf ongeveer 1 april. Dus dat verklaard waarom je er meer last van gehad zou kunnen hebben dan eerst. Mijn collega heeft hier wat aan verbeterd, dus dan zou het nu weer iets beter moeten gaan. Maar omdat je er al maanden last van hebt kan het betekenen dat er voor jou misschien meer aan de hand is.

Dank, maar de reden dat ik op het forum ben is dat ik geen chat of telefoonnummer op de site kon vinden.

Reputatie 7
Badge +8

Hallo @qqq3,

Op deze pagina kun je zowel de chat mogelijkheid als het telefoonnummer vinden: Contact en klantenservice | KPN