Beantwoord

Niet nagekomen Afspraken

• 6 oktober 2013
  • 5 reacties
  • 4898 keer bekeken

Badge
Tijdens een telefoongesprek met KPN waarin mij gevraagd werd om Interactieve TV van KPN te nemen in een "vier in een pakket" (Telefoon,Mobiele telefoon, Internet en TV) is mij verteld dat ik dan gratis met +(plus) pakket voor de duur van mijn abonnement zou krijgen.

Wat schetst mijn verbazing dat, nu alles geïnstalleerd is er geen +(plus) pakket bij zit???

Is er iemand met een soortgelijke ervaring zodat wij dit bij Kassa of Radar neer kunnen leggen?

icon

Beste antwoord door PieterEO 6 oktober 2013, 13:34

Hartelijk dank Kees,

Dit was mij in ieder geval niet medegedeeld en sterker nog dit staat ook niet in de brief die ik ter ondersteuning gekregen heb en zelfs vanmorgen toen ik gebeld heb met 0900-0402 is mij dit niet verteld???

Dus nogmaals hartelijk dank voor de hulp, ik heb intussen mijzelf aangemeld.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hallo SjaneEck,

Dit is uiteraard erg vervelend. Ik wil graag voor je nakijken wat er is misgegaan.
Zou je mij je postcode, huisnummer, naam contractant en mobiel nummer willen sturen per privébericht? Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,
Danny

Een maand geleden stond ik op het punt om KPN voor eeuwig goodbye te zeggen en heb mij toen laten overhalen alsnog een contract aan te gaan. Het begin gaat al weer goed. Service van KPN. Telefonisch contact gehad of dat ze de oude modems op konden halen en dat kon. Na een avond in de wacht te zitten, heeft er niemand voor mijn deur gestaan. Nu een dag later gebeld en een nieuwe afspraak gemaakt met oprechte excuses en dat gebeurd normaal nooit. Ik kon het niet geloven, maar heb opnieuw een hele avond voor niet lopen wachten!!!! 

Reputatie 3
Badge +2
Beste Pieter.

Dit zeker jammer en van een klantenservice mag je toch meer verwachten, vooral dat zij voldoende over hun producten weten. Gelukkig is het nu opgelost, en zal je binnen enkele dagen de bevestiging binnen krijgen.

Badge
Hartelijk dank Kees,

Dit was mij in ieder geval niet medegedeeld en sterker nog dit staat ook niet in de brief die ik ter ondersteuning gekregen heb en zelfs vanmorgen toen ik gebeld heb met 0900-0402 is mij dit niet verteld???

Dus nogmaals hartelijk dank voor de hulp, ik heb intussen mijzelf aangemeld.

Reputatie 3
Badge +2
Beste.

Ik neem aan dat je al een mobiel abonnement bezit van KPN. Om het pluspakket te activeren via KPN Compleet, moet je je vervolgens aan melden (dit had de klantenservice moeten doen/zeggen).
Hierbij de link voor KPN Compleet
http://www.kpn.com/prive/compleet/wat-is-compleet.htm

Reageer