Beantwoord

Niet overgestapt wegens gebrek aan aanbod - Zender Viceland mist

• 27 november 2017
  • 2 reacties
  • 818 keer bekeken

Dag KPN,

Als student ben ik op zoek naar de meest rendabele deals en jullie zijn hierbij ook een zeer aantrekkelijke provider. Echter kan ik geen overstap bevorderen als mijn favoriete zender door jullie wordt aangeboden. Graag wil ik weten of jullie van plan zijn VICELAND toe te voegen aan jullie televisie aanbod. Deze zender is in Nederland niet online verkrijgbaar en Ziggo is momenteel de enige provider waarbij ik het thuis kan kijken.

Graag hoor ik van jullie terug.

Mvg,
Chase Gibbons

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door PeterG 27 november 2017, 17:41

Wegens de lage kijkcijfers bij Ziggo zal het zeker niet eerder dan juli 2018 zijn ALS de zender al toegevoegd wordt. Er wordt ook bij Ziggo nauwelijks naar gekeken. Onmeetbaar wat betekent nog geen 1000 van de 2,3 miljoen (!) aansluitingen. Alleen de documentaire WILDERS leverde de zender éénmalig 10.000 kijkers op.
Viceland is wél in gesprek met KPN.

Overigens als je Viceland wilt dan is nog steeds de énige provider die deze heeft Ziggo.

Over Viceland bij Totaaltv.nl .
Youtube kanaal Viceland (EN versie). (alleen per abonnement)
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Wegens de lage kijkcijfers bij Ziggo zal het zeker niet eerder dan juli 2018 zijn ALS de zender al toegevoegd wordt. Er wordt ook bij Ziggo nauwelijks naar gekeken. Onmeetbaar wat betekent nog geen 1000 van de 2,3 miljoen (!) aansluitingen. Alleen de documentaire WILDERS leverde de zender éénmalig 10.000 kijkers op.
Viceland is wél in gesprek met KPN.

Overigens als je Viceland wilt dan is nog steeds de énige provider die deze heeft Ziggo.

Over Viceland bij Totaaltv.nl .
Youtube kanaal Viceland (EN versie). (alleen per abonnement)
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @ChaseGibbons, welkom op het Forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Uiteraard begrijpelijk dat je een overstap niet maakt wanneer jouw favoriete zender wegvalt. Wat Peter aangeeft, dat klopt! Ik kan je geen garantie geven of de zender beschikbaar wordt 🙂 Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer