Beantwoord

Nieuw apparatuur bij aanpassen van het Internet + TV pakket?

• 10 augustus 2018
  • 15 reacties
  • 561 keer bekeken

Badge
Hallo ,
sinds 2013 ben ik klant bij KPN. De geleverde hardware van toen (ExperiaBox en I-Tv kastje) beginnen nu echter ouderdomsverschijnselen te vertonen. Vooral het schakelen tussen zenders duurt nu soms 3 seconden of langer.... bloedirritant.
Mijn vraag #1 ; Als ik mijn KPN pakket aan wil passen naar Glasvezel en 1 I-Tv-ontvanger i.p.v. 2 , word er dan nieuwe hardware bij geleverd ?
Vraag #2 ; In mijn huidig pakket (foto1) word I-TV vermeld en wil dat ook blijven houden in mijn nieuwe (foto2) , Is met TV Basis geen Interactieve Tv mogelijk of wel mogelijk ?

Alvast bedankt, groeten Rob
icon

Beste antwoord door Raymond. 10 augustus 2018, 19:40

Hey Rob,

We hebben elkaar gesproken en de monteursafspraak er voor 22 augustus in gezet.
Vanaf dan ben je klaar voor de toekomst met je nieuwe glasvezel aansluiting ;-)

Mocht je nog vragen hebben omtrent je abonnement (of iets anders natuurlijk), stel ze gerust!
Goed weekend!
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +30
1# Nee niet per se
2# Jawel "TV Basis" in Interactieve TV, maar het opnemen pakket zit niet bij de prijs in

Maar, welke Experiabox en welke TV Ontvangers heb je? Want anders willen we die toch gewoon eerst om?

Robin
Badge
Bedankt voor het reageren Robin. 👍🏼

Ben blij dat TV Basis InteractieveTV bevat.

Experia Box is de ZXV10 H220N en de
TV Ontvanger is de Motorola VIP 1963

Neem aan dat je in bovenstaande reactie "omruilen" bedoelde m.b.t. de Experia & TV Ontvanger?
Dat zou super zijn + mijn pakket veranderen was ik zowiezo plan. Van Kabel naar Glasvezel en de maandelijkse lasten iets omlaag brengen. Wilde eerst zekerheid wat TVBasis beftreft.

Hoe krijg ik het omruilen van de hardware en het veranderen van mijn pakket op een efficiente manier samen geregeld?

Gr. Rob
Reputatie 7
Badge +19
Hi R.A.W. welkom op het KPN forum! Kan geregeld worden, ik voel met je mee dat het bloedje irritant is om 3 sec. of langer te wachten voordat de zender wordt overgeschakeld. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Dan kan ik het voor je regelen. Meteen ook maar je pakket overzetten naar Internet en TV Basis? 🙂
Badge
Hoi Nadia ,bedankt voor het reageren.

Pakket overzetten? Graag.
Maar dan wel naar Glasvezel Internet en TV Basis alsjeblieft.

Durf te vragen ; Zijn er ook zwarte afstandbedieningen bij de TV Ontvanger of alleen witte?
Liever zwart,maar ben zowiezo al gelukkig met een nieuwe ontvanger en Ex.Box. 😁

Forumprofiel is aangevuld.

Gr.Rob
Reputatie 7
Badge +19
You're welcome 😃 Ik heb de verzendgegevens van de nieuwe apparatuur (modem + tv-ontvanger) in een privébericht naar je verzonden 😉

Zeker mag je dat vragen! Ik heb helaas geen zwarte voor je in de aanbieding, goed dat je het vraagt: je hoeft alleen de tv-ontvanger + stroomadapter en modem + stroomadapter terug te sturen. De kabels, afstandsbediening etc. mag je houden.

Voor een overzetting naar Glasvezel, komt er een monteur langs. @Raymond. kan je hiermee verder helpen 🙂
Reputatie 6
Badge +9
Goedemiddag Rob!
Hoe laat zou het je passen dat we even telefonisch contact hebben?
Badge
Hey Raymond.
zou nu kunnen of wanneer je tijd hebt.
Reputatie 6
Badge +9
Hey Rob,

We hebben elkaar gesproken en de monteursafspraak er voor 22 augustus in gezet.
Vanaf dan ben je klaar voor de toekomst met je nieuwe glasvezel aansluiting ;-)

Mocht je nog vragen hebben omtrent je abonnement (of iets anders natuurlijk), stel ze gerust!
Goed weekend!
Reputatie 7
Hai, Rob. Een ZWARTE afstandsbediening voor i-tv kun je wel kopen. De witte wordt gratis meegeleverd.
Badge
Ah....kijk ns aan. Vriendelijk bedankt Peter 👍🏻
Reputatie 7
Badge +19
☑ Check Raymond, bedankt!

Peter, wat ben je ook een held! Glad vergeten. De Comfort+ heeft wel wat 'duidelijke' knoppen en is niet in het modelletje smal te leveren. Maar zwart is ie zeker 😉
Badge
Goedeavond,
ben tevreden over de snelle afhandeling en de nieuwe compacte Tv-Ontvanger doet t prima.
Ben wel erg verrast dat ik een gebruikte ExperiaBox 9 - met dikke kras op de voorkant - krijg als omruiling tegen mijn Experia 10. 😕

Kun je eigenlijk niet maken als bedrijf vind ik. Had dit wel van te voren willen weten.
Alles tot nu toe was positief, maar nu blijft er op het laatste toch nog een raar smaakje achter. Das toch jammer?

Hoop dat de omschakeling naar Glasvezel binnenkort wel zonder verassingen verloopt.
Enfin, het ding doet wat ie moet doen. Als ie het goed blijft doen dan hoor je van mij een paar jaar niks meer. 😉

Groeten Rob
Reputatie 7
Badge +30
De H220N die je had is eigenlijk een V7 met toevallig "v10" in de merknaam. De V10 is een hele andere :D

Maar, @Nadia, kan hier iets aangedaan worden of is t niet anders? Persoonlijk zou ik niet blij worden van een bekraste Experiabox. Dat t dan een V9 is, tja, dat is helaas t beleid van KPN.
Badge
Hoi Robin,
een V7 zeg je? 😆 Excuseer mijn onwetendheid.
Wat die kras betreft is het allemaal geen ramp. Heb 'm op een andere plek gezet en je ziet het modem niet meer. Opgelost.

Wat mij betreft is het prima zo. Bedankt. 👍🏻
Reputatie 7
Badge +19
Sorry voor de late reactie Rob, ik ben net terug van vakantie vandaar dat ik nog niet had gereageerd 🙂 Maar ik lees dat Robin je al meer info heeft gegeven, chill! Je hebt een nieuwer model modem ontvangen (V7 -> V9), maar ik snap erg goed de verwarring in de productnaam. We streven ernaar om zoveel mogelijk de herbruikbaarheid van producten en grondstoffen te maximaliseren en waardevernietiging te minimaliseren. Goed voor het milieu en de portemonnee 😉 Ik ben blij te horen dat je het niet storend vindt 😃

Reageer