Beantwoord

Nieuw kastje na overzetten van Telfort naar KPN

  • 25 November 2019
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Heb een nieuw kastje gekregen voor boven maar is kapot en doet niks. Hoe krijg ik een nieuwe? 

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 29 November 2019, 11:08

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +19

Iets uitgebreider mag je wel zijn. Maar ik denk dat het gaat om een tv ontvanger??

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Dojansje, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp niet helemaal waarmee ik je kan helpen, want het is me niet duidelijk wat er precies kapot is.. Gaat het om de tv-ontvanger? Dan hoor ik graag of je ook een foutcode of foutmelding te zien krijgt. Zo ja, welke dat is! Verder kan je altijd even proberen om je apparatuur te herstarten of resetten. De stappen voor de tv-ontvanger kan je hier vinden, en voor de Experia Box op deze website.

Mocht je er niet uitkomen, dan hoor ik graag wat er niet werkt, wat je al geprobeerd hebt en is het handig als je alvast je Forum profiel aanvult met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s).

Reputatie 7
Badge +21

@Dojansje, ik heb geen reactie meer gehad en zie geen ingevuld Forum profiel. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen?

Reageer