Vraag

Nieuw menu itv

  • 2 December 2020
  • 17 reacties
  • 289 keer bekeken

Sinds maandag 30 november hebben we nieuwe ontvangers (Arris VIP5202). Helaas nog met het oude menu. Hoe komt het nieuw menu er op?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @hk66, welkom op ons forum!

Dat is een hele goede vraag. Het nieuwe TV-menu wordt in fases uitgerold. Je kunt eens kijken of een reset van de tv-ontvanger helpt jouw tv-ontvanger te voorzien van het nieuwe TV-menu.

Dank voor de tip. Werkt helaas niet. Beide tv-ontvangers gereset, zonder resultaat. In mijn vorige berichtje heb ik de verkeerde ARRIS type. Het zijn 2 ARRIS VIP2952 V2 ontvangers.

Ik heb al een vraag open staan over uitrol van nieuwe menu (en platform) bij gebruikers met abonnementsnummers die tot voor kort een Motorola hadden.

Of de Motorola's ook administratief uit je abonnement zijn kan @Denise_ voor je checken.

Reputatie 7
Badge +17

Ik kan inderdaad voor je nakijken of de Motorola tv-ontvangers ook administratief verwijderd zijn, @hk66. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Hallo Denise,

Gegevens zijn ingevuld.

 

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt. De oude tv-ontvangers zijn administratief uit het abonnement verwijderd. Mogelijk zit je nog wel bij de groep mensen die later een update krijgen. Dit gaat namelijk op basis van jouw abonnementsnummer. In dit topic lees je meer over de uitrol van het nieuwe TV-menu. Ik denk dat je nog even geduld moet hebben.

Ok, dan wacht ik dat nog even af. Bedankt in ieder geval.

Goedendag,

 

Gisteren ontving ik een mail van KPN ‘We verbeteren ons tv-menu’. Daarin was sprake dat het nieuwe menu wat mankementen heeft. Zoals hier al eerder gemeld heb ik helemaal (nog) geen nieuw menu. Hoe zit dat nu (@Denise )?

Reputatie 6
Badge +7

Is onderweg.

Klein weekje maximaal.

Reputatie 7
Badge +17

Als het goed is ontvang je uiterlijk deze maand nog de nieuwe update, @hk66

Hoe ziet jou gids eruit @hk66 ? Links of rechts?

 

rechts

Sorry, links, het oude menu

Reputatie 7
Badge +17

Mocht je na 20 januari nog steeds het oude menu hebben, laat het dan gerust weten. Dan moeten we er toch achteraan, maar op dit moment verwacht ik dat dit vanzelf zal gaan.

Reputatie 7
Badge +7

Mocht je na 20 januari nog steeds het oude menu hebben, laat het dan gerust weten. Dan moeten we er toch achteraan, maar op dit moment verwacht ik dat dit vanzelf zal gaan.

@Denise_  Maar het is toch zo dat alléén die mensen de update krijgen die al “het nieuwe menu” hebben? @hk66 heeft nog steeds het “oude menu” en zal denk ik niet zomaar de update krijgen.

Okee. Dan zul je nog deze maand het nieuwe menu (rechts → ) moeten krijgen. Men is daar deze maand (ook) mee bezig.

Hoi, heb je inmiddels wél het nieuwe menu / nieuwe platform?