Beantwoord

Nieuwe 4K afstandsbediening kan niet gekoppeld worden

  • 6 May 2019
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +4
Hier hetzelfde. Vorige week weigerde de i-tv knop van de afstandsbediening. Nieuwe aangevraagd en binnen 2 dagen thuis. Afstandsbediening gekoppeld en tijdens het koppelen kwam ik er achter dat de verkeerde AB was gestuurd (met de witte achterkant). Deze afstandsbediening wél kunnen koppelen met de TV, maar niet met een HomeCinema, die optie was er niet. Vervolgens de goeie AB thuis gekregen, maar vanaf dat moment geen optie meer van ‘afstandsbediening instellen’. Echt ALLES geprobeerd zoals het hoort (software verwijderen, fabrieksinstellingen herstellen, en andersom en zowel via het menu als handmatig na het opstarten) maar niets helpt om die optie weer in het menu te krijgen. Ik vermoed dat het mis is gegaan vanaf de correcte koppeling (die nog steeds werkt) met de oude afstandsbediening. En nu weer even terugkoppelen met Webcare.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 7 May 2019, 14:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @KarenenRobertenMees . Wat irritant!
Begrijp ik nu goed dat de hele optie om de ab in te stellen ontbreekt? Als ik het hier op onze test opstelling probeer valt me op dat ik wel even naar beneden moet scrollen om die optie in beeld te krijgen. Vervolgens kan ik 'gewoon' merk selecteren. Kun je anders een foto/screenshot maken van de situatie?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je een oplossing hebt gevonden. Zo niet, laat het weten en dan speuren we verder! 🙂