Beantwoord

Nieuwe 4K Interactieve tv ontvanger

  • 8 October 2019
  • 35 reacties
  • 1922 keer bekeken

Reputatie 1
L.s,

Hoe kan ik in aanmerking komen voor een nieuwe tv-ontvanger met bluetooth afstandsbediening ?

Met vriendelijke groet,

Alex van Druten
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 9 October 2019, 13:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

35 reacties

Reputatie 7
Badge +22


Ik ken natuurlijk wjb z'n verhaal en standpunt. 🤓O ja, mijn standpunt is: Wissel de HMB2260's en VIP2952's in voor de VIP5202, te beginnen bij ondergetekende. 😉
Nou liever niet. Want zonder display is radio luisteren zonder tv met die nieuwe dingen niet te doen,

Ik vind het absurd dat Arris het display heeft weggelaten. Want zo klein is die niet dat er geen display in kan. Maar de nieuwe Ziggo Mediabox met 4K is nog groter, maar ook deze heeft geen display! 😥
Of bedoel je deze vraag? Deze is al beantwoord volgens mij. Nieuwe klant krijgt de nieuwe tv-ontvanger. Huidige klant behoud de huidige.
Kom je wel of niet voor een 4k ontvanger in aanmerking als je Netflix via Hussel mee besteld, zonder de 4K optie van € 2,50 te kiezen?


Vrij vertaald wie via Hussel voor Netflix kiest en het duurste abonnement UHD en 4 schermen heeft niks aan het UHD content van Netflix als je een Arris vip 2952 hebt. Je wordt daarmee verplicht die extra €2,50 te betalen.
Reputatie 7
Ik hoop toch echt dat er een andere manier van bedienen gaat komen. Dus niet meer met zo'n afstandsbediening met cijfertoetsen maar met een app op telefoon, tablet of PC waar je gewoon de kanalen op logo/naam kunt kiezen. Tussenvorm is universele afstandsbediening van Logitech met een scherm maar dat is mijns inziens een te dure "oplossing".
Reputatie 7
Badge +25

Of bedoel je deze vraag? Deze is al beantwoord volgens mij. Nieuwe klant krijgt de nieuwe tv-ontvanger. Huidige klant behoud de huidige.
Kom je wel of niet voor een 4k ontvanger in aanmerking als je Netflix via Hussel mee besteld, zonder de 4K optie van € 2,50 te kiezen?
Vrij vertaald wie via Hussel voor Netflix kiest en het duurste abonnement UHD en 4 schermen heeft niks aan het UHD content van Netflix als je een Arris vip 2952 hebt. Je wordt daarmee verplicht die extra €2,50 te betalen.

Dan is het antwoord: nee. Als je een bestaande klant bent, en een Netflix abonnement hebt voor UHD (dus niet ons 4K-pakket), dan ruilen we de tv-ontvanger niet om.
Reputatie 7
Of bedoel je deze vraag? Deze is al beantwoord volgens mij. Nieuwe klant krijgt de nieuwe tv-ontvanger. Huidige klant behoud de huidige.
Kom je wel of niet voor een 4k ontvanger in aanmerking als je Netflix via Hussel mee besteld, zonder de 4K optie van € 2,50 te kiezen?
Vrij vertaald wie via Hussel voor Netflix kiest en het duurste abonnement UHD en 4 schermen heeft niks aan het UHD content van Netflix als je een Arris vip 2952 hebt. Je wordt daarmee verplicht die extra €2,50 te betalen.

Wij hebben het duurste Netflix abonnement maar die wordt ook gebruikt door onze kinderen in St. Lucia (Zuid-Afrika), Gent (België) en Leiden (Nederland). Wij hebben de duurste variant dan ook niet voor het 4K aanbod maar voor het aantal schermen waarop gelijktijdig gekeken kan worden. Het 4K aanbod binnen Netflix is ook nog best beperkt en als wij een 4K titel kijken dan doen we dat niet via onze ZTE ZXV8001 maar rechtstreeks op onze Sony KL-43XD8305. De reden is dat dat de beste beeldkwaliteit oplevert. Je hoeft dus echt niet €2,50 extra uit te geven om 4K Netflix titels te kunnen kijken op jouw televisie.
@wjb dat weet ik allemaal, het UHD pakket van Netflix afnemen via KPN heeft zo geen meerwaarde althans alleen voor de entertainment korting. Met de aanvulling als je geen behoefte hebt aan een ander entertainment pakket of alleen internet afneemt en een mobiel KPN abonnement hebt.


Ik heb nu bevestigd gekregen wat ik al dacht dat is het enige wat ik wou dit duidelijk benoemd.
Badge

De nieuwste 4k zal uitgerold worden naar die al klant zijn, waarom nou niet vernieuwen als dit juist klant binding ten goede komt ? Mij boeit het niet direct , maar ik begrijp dat menige graag vernieuwen willen , waarom dan dit blokkeren KPN, we weten toch wel dat elke nieuwe firmware de huidige bruikleen decoder des te trager maken zal , dus tja meer als technisch uitstel tot hardware executie, jullie genezen liever dan dat je klachten voorkomt ?? Thans dit is de indruk die men krijgt, ik snap ze wel !! Maar goed effe een andere subvraag, ondersteunen jullie ook dvbt2 Pi Hat voor raspberry pi varianten 😁

Ik kan mijn abonnement verlengen naar hussel maar wil wel de nieuwste 4k mediabox heb nu nog de oude mediabox wel 4k 

Neem dan tof een nieuw contract dus ook nieuwe spullen 

Dus nieuwe klanten zijn belangrijker dan bestaanden 

slechte zaak 

wil je de klanten vast houden moet kpn zich vriendelijke moeten op stellen naar vaste klanten 

vriendelijke groet 

jp.nagtegaal