Beantwoord

Nieuwe aansluiting Compleet pakket, overstap van Telfort naar KPN

  • 23 June 2019
  • 7 reacties
  • 227 keer bekeken

Hoe komt het dat ik wil overstappen van telfort naar kpn, mij wordt gezegd dat ik per 1 juni aangesloten wordt, ik heb geen modem en dergelijke zou ik de week boor de aansluiting krijgen en nu moet ik nog een rekening van telfort betalen a € 61 ? Hoe kan dit allemaal?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 26 June 2019, 15:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Referee, welkom hier.

Ik gok dat je 1 juli bedoelt en niet 1 juni. In dat geval kan dit goed kloppen. De eindrekening wordt opgemaakt nadat je pakket is opgezegd, dan zal dat op 1 juli zijn. Heb je wel gebruik gemaakt van de overstapservice naar KPN, anders dien je Telfort nog handmatig op te zeggen.

Ik ijk dit ook graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Alex_P ik heb behalve mijn inlog verder nog niks dus ik kan wel mijn profiel aanvullen, wat ik ook gedaan heb maar verder niet
Op 15 mei was mijn eerste aanvraag bij kpn dus en toen werd mij beloofd dat ik 1 juni aangesloten zou worden. Echter nu zijn we bijna in juli en ik heb nog steeds geen modem en dergelijke om mij aan te sluiten.
Ik vind dit slechte service van kpn
Reputatie 7
Badge +24
Dat is vreemd. Heb je geen enkele bevestiging gekregen met daarin een overzicht van je bestelling, een klantnummer en een leverdatum? Zou je in ieder geval je postcode en huisnummer willen invullen? Dan kan ik kijken of ik een bestelling kan vinden bij ons en wat de status daarvan is.
Huis nummer is 19 postcode ******* Zoetermeer
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel. De bestelling in mei en levering op 1 juni kan ik niet plaatsen. Ik zie op het opgegeven adres een bestelling van 17 juni met een verwachte leverdatum op 8 juli. Dit is via e-mail op 17 juni bevestigd, op 21 juni heb je de accountgegevens gekregen van interactieve televisie. Heb je dit niet gezien/gelezen?

Je betaalt hier overigens nog niet voor. Je abonnement van Telfort wordt ook op 8 juli opgezegd, alles wat je eventueel teveel bij Telfort hebt betaald zal via de slotfactuur terug worden gestort.