Vraag

nieuwe adapterset vervangen? zelfde type?

heb 3 adapters in huis voor interactieve tv. 1 is kapot gegaan en moet nu een nieuwe set kopen.
mijn vraag: heb nu de DVS650 kan ik (zolang ik ze allemaal vervang!) ook de DVS200 of DVS1200 kopen?

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Jahoor. Maar ik zou niet de DVS200 kopen, dat is namelijk oude troep
Reputatie 7
Badge +16
Hoi Annemiek! Welkom op het forum.
Robin neemt geen blad voor de mond :-)
Ik vind het wel interessant om te weten hoe het ging vóórdat die ene stuk ging. Had jij altijd een stabiele verbinding via die apparaten? Dan is misschien toch geen verkeerd idee om één nieuwe aan te schaffen van hetzelfde type. De nieuwere versies hebben betere 'ontstoring' aan boord en kunnen meer data doorlaten. Als je in het verleden veel gedoe met die dingen hebt gehad wil ik je een bekabelde verbinding adviseren. Mits dat haalbaar is, uiteraard.
Reputatie 7
Badge +30
Erwin, er is ook nog een mogelijkheid om 1 van een nieuwer type (1200) aan te schaffen (afhankelijk van de prijs) en dan later de andere 650s te vervangen (preventief of reactief) zodat het DVS-netwerk geupgraded naar AV 2.0 wat gewoon net even nieuwer en beter is dan AV (1) en HomePlug 1.0
dit is al heel duidelijk voor mij!
Heb begrepen dat t wel allemaal hetzelfde type moet hebben. Dus dan wordt het toch de 1200...
Heb wel steeds vaker last van wegvallend internet dus als ik Erwin dan goed begrijp kan dat dan ook weer minder zijn?! Het was zo ie zo niet mogelijk om een nieuwe 650 te kopen want dit was al een oud type.

Kabel is trouwens geen optie....25 meter...

dankjewel heren!
Reputatie 7
Badge +16
Oeh. Nu moeten we oppassen dat de zaken niet door elkaar gaan lopen. 😉 Je schrijft dat je internet wegvalt? Heb jij die dvs'en ook voor internet in gebruik? Of gaat dit over wifi?
Als het laatste het geval is dan moeten we dit los van die devolo's gaan bekijken. Dat zou niets met elkaar te maken mogen hebben. Laat maar weten hoe het zit dan kijken we verder 🙂

Reageer