Beantwoord

nieuwe afstandsbediening

• 16 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 2652 keer bekeken

Hallo,

Ik wil een nieuwe afstandsbediening bestellen en als ik kortingscode AB2017 invul, is deze niet geldig?
icon

Beste antwoord door ChrisWissink 16 augustus 2018, 15:02

Hallo @HelpPauw
De code is uitgezet omdat er door een bepaalde groep koopjesjagers die geen klant waren de code gingen aanbieden op kortingswebsites.
Echter kan een moderator je alsnog gratis een afstandsbediening opsturen, vul in dit geval vast je forumprofiel aan met je klantnummer en postcode+huisnummer. Deze gegevens zijn privé alleen zichtbaar voor jezelf en KPN medewerkers.

Admin: Plaats vervolgens een reactie in Interactieve tv afstandsbediening instellen / defect
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo @HelpPauw
De code is uitgezet omdat er door een bepaalde groep koopjesjagers die geen klant waren de code gingen aanbieden op kortingswebsites.
Echter kan een moderator je alsnog gratis een afstandsbediening opsturen, vul in dit geval vast je forumprofiel aan met je klantnummer en postcode+huisnummer. Deze gegevens zijn privé alleen zichtbaar voor jezelf en KPN medewerkers.

Admin: Plaats vervolgens een reactie in Interactieve tv afstandsbediening instellen / defect
Dat heb ik nu gedaan, zouden jullie dan een nieuwe afstandsbediening willen opsturen? Bedankt.
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Pauw, welkom hier! Ik heb een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Je krijgt een sms ter bevestiging, en de afstandsbediening ligt met een (werk)dag of twee op de mat.

Dank je, Chris, voor het vergemakkelijken van mijn werk 🙂