Beantwoord

Nieuwe afstandsbediening

  • 29 January 2020
  • 1 reactie
  • 132 keer bekeken

Heb een nieuwe afstandsbediening gekocht  op de site van KPN/Telfort en hiervoor € 15,--  betaaald. Oude was defect, 'n beetje nat geworden..

Zag nu dat ik deze kosteloos had kunnen krijgen door het invullen van een code. Ben ik nu het geld kwijt of kan ik dat nog terug krijgen. Lijkt mij logisch toch, maar KPN/Telfort denkt daar anders over. Eigen schuld dikke bult.

icon

Beste antwoord door Tycha 29 January 2020, 17:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @cede 

 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. 

Ik ben bang dat je het via de verkeerde manier hebt gedaan,😔

Een moderator reageert hier nog.

Maar ik vrees dat ik het antwoord al weet, want bestellen via (de link) website is nieuw, maar als je had gebeld ,of hier op het forum bestaat ook al lang een topic waar dit gratis te regelen was/is