Vraag

Nieuwe Arris 4K Ultra HD ontvanger

  • 13 August 2019
  • 162 reacties
  • 27719 keer bekeken

Reputatie 1
Kan iemand mij vertellen welke decoder dit is? Waar je deze bij ontvangt en of deze de oude witte 4K ontvanger vervangd?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

162 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @MartijntB1988

die ziet er leuk uit, maar van welke webpagina heb je dit gezien? Ik mag denk ik wel aannemen dat dit niet op de kpn site staat??? 🤔
Reputatie 1
Beste @Dennis Schreve deze staat op de KPN website:

Reputatie 7
Badge +22
Beste @MartijntB1988

Ik hem inmiddels gevonden! 😉
Reputatie 1
@Dennis Schreve volgens mij hebben wij de primeur, ik zou hem graag testen voor KPN. 😀
Reputatie 7
Badge +22
@MartijntB1988 ik heb even op de website van Arris gekeken, maar ik kan er nog niks over vinden. Dit vind ik wel vreemd. 🤔


Ik wil graag hier de specificaties van hebben. 🤔
Reputatie 7
Badge +22
@Dennis Schreve volgens mij hebben wij de primeur, ik zou hem graag testen voor KPN. 😀
Ik ook, ik heb een abonnement 4K van KPN, ben er erg benieuwd na.
Reputatie 7
Badge +21
Er zou inderdaad een nieuwe 4K ontvanger komen.
Reputatie 7
Badge +9
Goedemorgen. Wij hebben ook een Sony bravia 4k tv ik zou hem ook wel willen testen de nieuwe 4k Decoder maar heeft geen 4k abonnement daar wacht IK nog mee. wij hebben wel glasvezel verbinding van kpn
Ik heb deze gekregen nadat ik mijn tv abonnement om had gezet naar een 4K abonnement. Ik heb er 1 kort aangesloten gehad en was erg teleurgesteld. Het kastje heeft geen tijdsaanduiding, geen audio aansluiting, Netflix werkte niet meer en het zappen tussen zenders duurde veel langer als normaal. Heb KPN dus verzocht om de de witte 4K kastjes te sturen. Die zijn echter niet op voorraad schijnbaar dus ik wacht totdat ik die binnen heb en stuur dan die Arris kastjes weer terug
Reputatie 7
Badge +9
goedemorgen plato dat is geen leuk bericht over de nieuwe 4k Decoder. Daar om wachten wíj nóg mét 4k abonnement
Hoi Allemaal,

Die mooie witte 4K decoders (die ik onzichtbaar weggewerkt heb 😀) functioneren uitstekend.
Doen voor mij precies wat ze moeten doen (onzichtbaar zijn) en daarbij geven ze ook nog de tv programma's door.

YouTube doen we via de Smart tv, net als Netflix.
Helemaal geen klachten dus.

Ook wel leuk om te weten toch ?
Deze zou ik ook graag wel eens willen testen dus laat maar komen 😊
Hoi Allemaal, en @spike11

Werken prima hier in huis.
Testen lijkt mij overbodig.😀

O ja YouTube werkt niet dus kan ook niet getest worden.
Reputatie 7
Badge +25
Kan iemand mij vertellen welke decoder dit is? Waar je deze bij ontvangt en of deze de oude witte 4K ontvanger vervangd?
Scherp! Dit is inderdaad de nieuwe 4K-ontvanger.

Meest opvallende verschillen met huidige tv-ontvangers: Het kastje is met 12 bij 12 centimeter meer dan twee keer zo klein als zijn voorganger (64% minder plastic). Daar komt bij dat dit nieuwe model ook energiezuiniger is. Er is inderdaad geen display meer, en ook geen 3,5 mm audio uitgang. De nieuwe tv-ontvanger is geschikt voor 4K HDR en Dolby Atmos. De bijbehorende afstandsbediening is voorzien van een nieuw ontwerp en heeft een aparte Netflix-knop. Voor nu is dat nog via IR, later dit jaar komt de Bluetooth versie.

Er loopt geen test via het forum, dus ik kan jullie geen tv-ontvanger sturen.
Reputatie 6
Badge +8
Die zijn echter niet op voorraad schijnbaar dus ik wacht totdat ik die binnen heb en stuur dan die Arris kastjes weer terug

Ik heb zo een vermoeden dat de witte kastjes ook niet meer gaan komen en dat dit de nieuwe 4K ontvanger van KPN gaat worden.
Reputatie 7
Badge +16

Scherp! Dit is inderdaad de nieuwe 4K-ontvanger.


Heb je ook het typenummer van deze ontvanger @Paul_, ben wel benieuwd.
Reputatie 7
Badge +25

Scherp! Dit is inderdaad de nieuwe 4K-ontvanger.

Heb je ook het typenummer van deze ontvanger @Paul_, ben wel benieuwd.

Yes sir. De Arris VIP5202.

Scherp! Dit is inderdaad de nieuwe 4K-ontvanger.

Heb je ook het typenummer van deze ontvanger @Paul_, ben wel benieuwd.


Dit is de VIP5202
Reputatie 7
Badge +22
Yes sir. De Arris VIP5202.
@Paul_ is dat met de W erachter: Arris VIP5202W:

FEATURES

  • Android TVâ„¢ certified platform
  • Netflix Compliant (subject to Netflix/operator certification and agreement)
  • RDK 3.0 and KreaTV ready and supports many PayTV middleware
  • 2x2 dual-band selectable IEEE 802.11ac Wi-Fi
  • Compliant with EU power consumption regulations
  • Support for a range of Conditional Access System options available, including ARRIS TITANIUM
  • Industry-standard DRM support including pre-integration with Microsoft® PlayReady®, Widevine®, ARRIS SECUREMEDIA® DRM
  • Ultra-HD with a wide range of optional HDR formats supported including HDR10, HLG (operational under Android) and Dolby Vision (optional dependant on royalty)
  • Interactive IP set-top supports Electronic Program Guides (EPG) and Video On Demand (VOD), and Multi-room DVR as well as many web/IP-delivered applications using rich advanced graphics
  • HDMIâ„¢ 2.1
  • Secure Bootloader

DETAILS

Note: specifications are subject to change without notice.

PROCESSING & MEMORY

  • Dual-core, 7000 DMIPS
  • 2GB DDR4
  • 8GB eMMC Flash, 4 MB SPI NOR (optional)

GRAPHICS

  • 3D OpenGL ES3.0

VIDEO DECODE

  • Video decode up to 4kp60 10bit
  • HDR10, HLG and Dolby Vision HDR formats supported

INTERFACES

  • RJ-45 Fast Ethernet
  • 2x2 802.11ac dual-band selectable Wi-Fi
  • USB 2.0 Type A 500 mA
  • HDMIâ„¢ 2.1

SOFTWARE

  • RDK 2.x ready and supports traditional Pay-TV middleware
  • ARRIS SecureMedia® DRM, Microsoft PlayReady®, Widevine® support
  • ARRIS TITANIUM CAS, ARRIS Secure Bootloader support

PHYSICAL

  • 120mm (W) x 120mm (D) x 20mm (H)
  • External PSU, localized according to region
  • EU Code-of-Conduct compliant
  • Compliant to Energy Using Products Legislation EC No 1275/2008 and amendment EU 801/2013



HDMI, the HDMI logo and High-Definition Multimedia Interface are trademarks or registered trademarks of HDMI Licensing LLC.
Dolby, Dolby Audio, and the double-D symbol are registered trademarks of Dolby Laboratories.
Reputatie 7
Badge +25
Klopt, dat is 'm dus niet helemaal. Zit bijvoorbeeld geen WiFi in, en zo zijn er nog een paar dingen die niet overeen komen.
Reputatie 7
Badge +22
Klopt, dat is 'm dus niet helemaal. Zit bijvoorbeeld geen WiFi in, en zo zijn er nog een paar dingen die niet overeen komen.
Zou jij dan eens hier neer willen zetten wat er dan niet in zit? 🙂
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb niet zo'n mooi lijstje, maar ik zal eens kijken wat ik kan vinden.
Reputatie 7
Badge +22
Ik heb niet zo'n mooi lijstje, maar ik zal eens kijken wat ik kan vinden.
Je kunt het hier vinden @Paul_ alsjeblieft!
Reputatie 4
Badge +4
@Paul_ zit er ook de youtube app op en hoe ziet de software er uit?
Reputatie 7
@Paul_ Is de afstandsbediening bij deze ontvanger, dus of via Ir of via Bluetooth? Niet meer gezamenlijk zoals nu?

Mijn Sonos wordt namelijk aangestuurd via Ir, en de ontvanger werkt over de Bluetooth.
Omdat de eerste ontvangers zoals je vermeld via Ir gaan en later via Bluetooth vroeg ik het me eventjes af of dit dus op de nieuwe afstands enkel gescheiden is. Geen ramp, maar met een Bluetooth afstands kun je dan weinig,...

Binnenkort moeten jullie de omruiltool ff aanpassen 🤣