Vraag

Nieuwe Arris 4K Ultra HD ontvanger

  • 13 August 2019
  • 162 reacties
  • 27703 keer bekeken

Reputatie 1
Kan iemand mij vertellen welke decoder dit is? Waar je deze bij ontvangt en of deze de oude witte 4K ontvanger vervangd?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

162 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Ik hoop dat KPN de software hetzelfde gaat maken als de ITV app en het installatiescherm van de ontvanger!


Als jullie nog vragen hebben of als ik dingen moet testen voor jullie, dan hoor ik het :)

🤔 andere Firmware dan bij de andere TV ontvangers? Bij deze zijn ze niet blauw. 😉
Reputatie 7
Ik hoop dat KPN de software hetzelfde gaat maken als de ITV app en het installatiescherm van de ontvanger!

Als jullie nog vragen hebben of als ik dingen moet testen voor jullie, dan hoor ik het :)
🤔 andere Firmware dan bij de andere TV ontvangers? Bij deze zijn ze niet blauw. 😉

Nee, Lukas heeft nog een zwart-wit televisie. 😄
Reputatie 4
Badge +4


Ik hoop dat KPN de software hetzelfde gaat maken als de ITV app en het installatiescherm van de ontvanger!

Als jullie nog vragen hebben of als ik dingen moet testen voor jullie, dan hoor ik het :)
🤔 andere Firmware dan bij de andere TV ontvangers? Bij deze zijn ze niet blauw. 😉
Nee, Lukas heeft nog een zwart-wit televisie. 😄

Je zou t bijna denken he 🙂 het was zo dat het software download scherm dit nieuwe kpn disign heeft maar daarna is het gw weer blauw bij het invoeren van het klantennummer enzo xD en de rest van de tv ontvanger ook helaas 😞 hoop dat KPN dat saaie blauw is een keer gaat veranderen in de nieuwe luxe kleuren van KPN, een beetje in de vormgeving van de ITV app!
Badge

Kan iemand mij vertellen of de nieuwe 4k box een framerate switch heeft voor netflix? 

Reputatie 7

Nee, de Arris VIP5202 ondersteunt geen 24fps.

Reputatie 5
Badge +4

Hi@wjb, 3 volle seconden ben ik voorbij als ik van npo 1 naar npo 2 zapp.

7dea4486-a73a-4e07-99c2-6b9de379cecb.jpg


What?!?! Drie volle seconden om van de éne zender naar een andere te zappen ... nee, je maakt een grapje ... toch?

Heb een video gemaakt, kan hem niet in het topic zetten. Duurt echt 3 seconden voordat de hapering weg is van de zender waar je naar toe zappt.

 

Goedenavond,

Ik ben een nieuwe KPN klant, kom van een lokale kabelaar met DVB-C. Sinds eergisteren aangesloten door de monteur en dat ging soepel behalve de software updaten van de Arris 4K de eerste keer, die crashte wel 5 keer, volgens de monteur komt dit vaker voor. Wat mij ook opvalt is het tergend langzame zappen t.o.v. DVB-C van de Arris 4K, ook bij mij 3 seconden voordat het beeld beweegt. Vreemd voor een nieuw model.

Verder werkt het prima, heb alleen HD. Ingebouwde Netflix app werkt ook soepel. Afstandbediening is duidelijk en fijn te bedienen, zit een speciale Netflix knop op.

Ik heb alleen de energiebesparing uitgezet want anders duurt het opstarten ook nog eens lang. Na een hele nacht zonder energie besparing is ie nauwelijks warm en de netadapter al helemaal niet, zal wel loslopen met het verbruik.

Groet, Folkert

Reputatie 1

Klopt, dat is 'm dus niet helemaal. Zit bijvoorbeeld geen WiFi in, en zo zijn er nog een paar dingen die niet overeen komen.

zoals dolby (5.1) geluid bij gebruik van apps zoals netflix en youtube. dat zit er helaas niet in. als je dan om een oude kastje vraagt totdat het ogelost is voor de vip5202 krijg je te horen dat dat niet kan. ja alleen als ik het kastje eerst kapotgooi...

Reputatie 7
Badge +10

Hier de Arris 5202 ontvangen.
Sjiek ding, maar geen scart inderdaad. *bummer :rolling_eyes:*

Niet handig voor mij, ik gebruik op de Arcadyan 2260 de scart voor mijn ‘ouwe’ trouwe home cinema, perrrfect 5.1 surround. Jammer! 
 

Reputatie 5
Badge +4

Hier de Arris 5202 ontvangen.
Sjiek ding, maar geen scart inderdaad. *bummer :rolling_eyes:*

Niet handig voor mij, ik gebruik op de Arcadyan 2260 de scart voor mijn ‘ouwe’ trouwe home cinema, perrrfect 5.1 surround. Jammer! 
 

Heb je hier wellicht iets aan @Anneke-Anna50 ? https://www.bol.com/nl/p/hdmi-naar-scart-adapter/9200000061505669/

Ik ben sinds kort klant en heb ook de 5202, ben echt heel tevreden. SCART is ook wel een beetje gedateerd en technisch gezien echt een “flut” connector.

Reputatie 7
Badge +10

Hier de Arris 5202 ontvangen.
Sjiek ding, maar geen scart inderdaad. *bummer :rolling_eyes:*

Niet handig voor mij, ik gebruik op de Arcadyan 2260 de scart voor mijn ‘ouwe’ trouwe home cinema, perrrfect 5.1 surround. Jammer! 
 

Heb je hier wellicht iets aan @Anneke-Anna50 ? https://www.bol.com/nl/p/hdmi-naar-scart-adapter/9200000061505669/

Ik ben sinds kort klant en heb ook de 5202, ben echt heel tevreden. SCART is ook wel een beetje gedateerd en technisch gezien echt een “flut” connector.

Ik zal eens kijken, dank je. *toevoeging; zit maar 1 hdmi aansluiting op de Arris en deze gaat naar de hdmi van de tv, gaat ‘m niet worden.


Tjsa...outdated, maar het werkt prima, geen problemen, ben zuinig op mijn spullen en zolang alles goed werkt ga ik geen geld besteden aan nieuw 😊 

Hi KPN, ik heb een 4K abonnement met 2 “oude” decoders. Worden deze automatisch vervangen door de nieuwe Aris decoder zodat ook YouTube weer werkt?

Reputatie 7
Badge +22

Hi KPN, ik heb een 4K abonnement met 2 “oude” decoders. Worden deze automatisch vervangen door de nieuwe Aris decoder zodat ook YouTube weer werkt?

Beste @RobWeijers,

Als je een 4K abonnement hebt afgesloten dan krijg je de Arris 5202 TV ontvanger. Maar welke TV ontvangers heb je nu? Heb je de ZTE ZXV8001, dan krijg je geen nieuwe TV ontvangers, want dat zijn 4K TV ontvangers.