Nieuwe Digitenne ontvanger kopen

  • 19 November 2019
  • 12 reacties
  • 132 keer bekeken

Badge

Hallo, wij hebben de laatste tijd vaak last van een vastlopende tv met kleine blokjes. Of het beeld loopt gewoon helemaal vast zodat we ook met de afstandsbediening niks meer kunnen en alles opnieuw moeten opstarten. Ik heb al contact opgenomen met de helpdesk. Daar vertelde ze mij dat ons kastje oud is en wij eigenlijk een nieuwe moeten. Wij schijnen dat kastje gekocht te hebben dus moeten we een nieuwe zelf betalen. Dat zou ik wel willen maar waar koop ik zo'n nieuw kastje. Ik kom er op jullie website niet uit.


12 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Kijken jullie alleen naar NPO 1,2,3 en de Regionale Omroep? 

Dan kun je inderdaad zelf een nieuwe ontvanger kopen…..

Lees er hier meer over: 

 

https://forum.kpn.com/digitenne-12/gratis-ontvangst-op-npo-1-2-3-en-de-regionale-zenders-477354

 

 

 

Badge

Huh? Nee we kijken alle netten. Waarom kan je alleen dan een nieuw kastje kopen?

Reputatie 7
Badge +28

Met een abonnement op Digitenne kun je alleen maar een ontvanger huren. Dan ben je verkeerd voorgelicht door de telefonische helpdesk. 

Met een huurontvanger kun je zo jouw defecte ontvanger omruilen voor een goed werkend exemplaar. 

Vul dan even jouw volledige forumprofiel, dan kan een moderator jou aan een goed werkende ontvanger helpen. 

 

 

 

 

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Marjon01 welkom op ons KPN forum! Je bent dan inderdaad verkeerd voorgelicht sorry hiervoor :slight_frown:  Ik zie dat je nog een Motorola ontvanger in gebruik hebt die kan je via deze link zelf gratis omwisselen! Laat je me weten of het gelukt is?

@Jiske_ 

Dit gaat dus niet over Digitenne (ik en Noordzee waren in die veronderstelling omdat het in die rubriek staat). Maar over Interactieve TV. En dus staat dit topic op de verkeerde plek.

Marjon, Jiske geeft je al de omruillink voor oude Motorola's. Een nieuwe ontvanger ga je sowieso huren. Een 1903 of 1963 kán idd nog gekocht zijn. Dat doet KPN al lang niet meer.

Reputatie 5
Badge +7

@PeterG @Noordzee Er staat inderdaad geen digitenne op het abonnement! Ik heb het topic verplaatst naar het juiste onderwerp! Dank je wel voor jullie snelle reactie heren! :slight_smile:

Badge

Hi @Marjon01 welkom op ons KPN forum! Je bent dan inderdaad verkeerd voorgelicht sorry hiervoor :slight_frown:  Ik zie dat je nog een Motorola ontvanger in gebruik hebt die kan je via deze link zelf gratis omwisselen! Laat je me weten of het gelukt is?

Hoi Jiske, bedankt voor je antwoordt. Ik heb de link gebruikt en een omruilafspraak gemaakt. Maandag krijgen we een nieuwe ontvanger. Ik ben benieuwd.

groet Marjon

Hoi, Marjon.
Om de nieuwe ontvanger in gebruik te nemen wordt bij eerste opstart om het ITV-abonneenummer én de ITV pincode gevraagd. Ik neem aan dat je die code (die voor o.a. huren films enzo wordt gebruikt) wel weet. Het ITV-abonneenummer kun je in je huidige ontvanger makkelijk vinden via menu → instellingen → ...en druk dan één maal op de gele knop. Derde regel geeft en (ITV) abonneenummer.
Oh ja, weet je je ITV pincode niet dan kun je die vinden in je KPN Account (waarop je inlogt met je KPN ID).

Alvast veel plezier van de nieuwe ontvanger. Je zult een mooier HD beeld ervaren (zeker icm met een Full HD tv of een UHD tv) én een veel snellere bediening. Ook ondersteunt die de Youtube app (kan. 201) en de Netflix app (kan. 200).

Badge

Bedankt. Ik heb de gegevens alvast opgezocht.

groet Marjon

 

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Marjon01 fijn dat het gelukt is met de omruil! Laat je me weten of nu alles naar behoren werkt :slight_smile: ?

Badge

Ja hoor, vanmiddag hebben we het nieuwe kastje gehaald en alles werkt. Lekker snel allemaal. Hoe het op de lange termijn werkt is natuurlijk nog even afwachten maar ik heb er alle vertrouwen in. Bedankt!

groet Marjon

Reputatie 5
Badge +7

Bedankt voor je bericht! Ik heb er dan ook all vertrouwen in dat je geen storingen meer gaat krijgen! Mocht dat niet het geval zijn kan je ons op het forum altijd een bericht sturen :slight_smile:

Reageer