Beantwoord

Nieuwe iTV app

• 10 juni 2018
  • 12 reacties
  • 418 keer bekeken

Reputatie 1
Ik was een tester van de nieuwe iTV App. Uiteraard redelijk wat feedback gegeven.
Oa favoriete zenders kunnen instellen en inhoud On Demand inzichtelijk maken.
Gisteren via app getracht een Film 1 film te kijken. Er is nog steeds geen totaal overzicht beschikbaar. Dus eerst kijken op website Film 1, keuze maken, dan via zoeken in de App de film selecteren.
Pluspakket totale film inhoud? Zelfde verhaal.
Wanneer komt er een update die de iTV App compleet maakt? Gaat dit niet gebeuren geef klanten KPN dan toegang tot Film1 App. Er wordt tenslotte maandelijjs voor Film1 betaald en bij andere providers is die optie er wel.
icon

Beste antwoord door Nadia 9 juli 2018, 19:39

Hi An-DH, ik heb helaas geen berichtje meer van je gehad. Ik ga ervan uit dat je de nieuwe iTV app hebt en al een favorietenlijstje hebt samengesteld! Als je nog (andere) vragen hebt dan horen we het graag 😃
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het Forum An_HD! Fijn dat je hebt meegewerkt in de testfase en ons feedback hebt gegeven. We werken hard aan de update en verwachten deze snel. Hierdoor moet het On Demand gedeelte weer helemaal goed benaderbaar zijn via de app.
Reputatie 1
Dat is goed om te horen. Ik denk dat veel klanten hier heel blij van worden 😌
Reputatie 7
@Kim_W,
Weet je al wanneer we een update van de iTV app mogen verwachten?
Reputatie 1
Nee. Er was wel ineens een 2e ronde om te testen. Werd ik nogal door overvallen.
Want het was toch gedaan na al die weken? Doe dus niet aan 2e ronde mee. Verder geen enkele info van KPN.
Reputatie 7
Er was wel ineens een 2e ronde om te testen.Die tweede ronde testen was t.b.v. versie 6.1.0 en is ook alweer beƫindigd.
Reputatie 7
Badge +14
@Kim_W,
Ik zal even voor je navragen bij Nikki 😃
Reputatie 7
@Kim_W,
Ik zal even voor je navragen bij Nikki 😃
Thanks, ik kijk namelijk reikhalzend uit naar het moment dat de favorietenlijst zijn intrede weer doet.
Reputatie 7
Badge +14
Ja, dat had ik al eens begrepen. En waarschijnlijk velen met jou! Ik laat het weten.
Reputatie 7
Badge +14
Hoi An-DH, goed nieuws! 😃 gisteren is de nieuwe iTV app live gegaan. Heb jij je favorietenlijst al aangemaakt? Meer info staat ook op het verzameltopic: De nieuwe iTV app van KPN
Reputatie 7
Badge +14
Hi An-DH, ik heb helaas geen berichtje meer van je gehad. Ik ga ervan uit dat je de nieuwe iTV app hebt en al een favorietenlijstje hebt samengesteld! Als je nog (andere) vragen hebt dan horen we het graag 😃
Reputatie 1
Dag Nadia, ja ik heb meteen een favorietenlijst gemaakt.
Die werd niet opgeslagen 😑
Later zag ik de update voor de update. Favorieten werden nu wel bewaard als uitleg.
Ik vond dit zo knullig, even niets meer met de App gedaan.
Reputatie 7
Badge +14
Klopt An-DH die worden (nog) niet opgeslagen als je uitlogt. Daar zal zeer binnenkort verandering in komen, de volgende update staat alweer klaar en die maakt het mogelijk dat je favolijst wel wordt bewaard na uitloggen 😉 Houd het forum in de gaten, ik schrijf binnenkort een Sticky met meer over de update! 😃

Reageer