Nieuwe itv app op Apple

• 6 november 2016
  • 9 reacties
  • 327 keer bekeken

De nieuwe app van i tv werkt voor geen meter op i phone.
Als je de gids wil gebruiken op bijvoorbeeld rtl 4 dan springt hij gelijk een dag verder of hij springt naar de 1e zender van de lijst. Er valt gewoon niet mee te werken om iets op te nemen.
Zijn er meer mensen met dit probleem?

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Gerrit! Jammer om te lezen dat je deze problemen ervaart met de app.

Ik heb even gewacht met reageren omdat ik ook benieuwd was of andere gebruikers hetzelfde probleem hebben. In het testteam (zowel met klanten als forummedewerkers) ben ik deze melding niet tegengekomen. Welke iPhone heb je?
Helemaal mee eens met de vorige reactie. De app is totaal niet te gebruiken, de vorige app. was voor de update super, waarom iets goeds zo te veranderen in zoiets slechts. En als je de reacties leest die in de app staan weet je Sl genoeg, hij krijgt niet voor niets maar een ster.
Dus KPN DOE HIER IETS AAN.
Ik heb hetzelfde probleem, op een 6S. In gids, als ik op een zender klik, dan verandert de datum. Als ik dan de datum verander, verandert de zender weer naar het Kpn presenteert kanaal... graag zsm fixen..!
Reputatie 7
Badge +28
Bedankt voor jullie feedback! Ik lees in een ander topic dit bericht waarin het lijkt opgelost. Is dit bij jullie ook het geval? Zo niet ga ik er achteraan.
Inderdaad, er is iets veranderd en nu lijkt hij bruikbaar. Ik heb nog wel wat punten voor verbetering: Als ik een zender en een tijd geselecteerd heb, en vervolgens een dag vooruit of achteruit ga, zou ik verwachten dat hij naar die andere dag gaat maar wel op diezelfde zender en tijd. Nu springt hij terug naar NPO 1 en het tijdstip van nu. Maar er is nu in ieder gevel wel een (soms omslachtige) mogelijkheid om bij elke gewenste dag, tijdstip, en zender te komen
Reputatie 5
Badge +8
Ik heb het net getest om mijn iPhone 6, moest opnieuw de pincode invoeren maar kan elk programma goed bekijken.
Heb hem ook net getest, werkt naar behoren. Vond de oude versie toch beter en overzichtelijker. Maar bedankt voor de reactie en de oplossing.
Zelfde probleem, voor de volledigheid ook in deze conversatie: https://forum.kpn.com/kpn-apps-26/vernieuwe-itv-app-niet-gebruiken-428061/index1.html#post456103
Reputatie 7
Zelfde probleem, voor de volledigheid ook in deze conversatie: https://forum.kpn.com/kpn-apps-26/vernieuwe-itv-app-niet-gebruiken-428061/index1.html#post456103En bij jou nog geen verbetering?

Reageer