Beantwoord

Nieuwe Itv app op samsung tv

  • 5 April 2019
  • 3 reacties
  • 553 keer bekeken

Reputatie 1
Samsung tv app zie ik wel in de lijst met apps maar als ik erop klik gebeurt er niets. Waarom niet?
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 6 April 2019, 01:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Aprilstier52,

Ik begrijp dat je de app van KPN op je Samsung TV wilt gebruiken?

Je tv moet minimaal uit 2017 zijn, en de nieuwste firmware hebben. Heb je dit niet? Dan gaat het helaas over. 😔

Mocht je tv wel van 2017 zijn, dan zou je eventueel een reset kunnen uitvoeren. Dan zou je je tv weer terug moeten zetten naar fabrieksinstellingen, daarna de app weer opnieuw downloaden. Mocht het daarna niet werken, dan is er iets anders aan de hand. Welke merk en typenummer Samsung TV heb je?
Reputatie 1
Ik ga het type in de loop van de dag uitzoeken, heb het niet direct bij de hand, en ik ga ook kijken of de nieuwste update erop staat. Voor nu alvast bedankt voor het antwoord.
met vriendelijke groeten
Beste @Aprilstier52 run 3,

Ik begrijp dat je de app van KPN op je Samsung TV wilt gebruiken?

Je tv moet minimaal uit 2017 zijn, en de nieuwste firmware hebben. Heb je dit niet? Dan gaat het helaas over. 😔

Mocht je tv wel van 2017 zijn, dan zou je eventueel een reset kunnen uitvoeren. Dan zou je je tv weer terug moeten zetten naar fabrieksinstellingen, daarna de app weer opnieuw downloaden. Mocht het daarna niet werken, dan is er iets anders aan de hand. Welke merk en typenummer Samsung TV heb je?


Dankjewel voor de reactie, ik ga het NU proberen.

Reageer