Beantwoord

Nieuwe ITV app per 1-7-2017

• 30 juni 2017
  • 36 reacties
  • 1170 keer bekeken

Toon eerste bericht

36 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hallo iedereen, ik heb nog geen terugkoppeling gekregen. Eind van de week stuur ik er een reminder achteraan, maar weet dat ik jullie niet vergeten ben.
Reputatie 7
Badge +27
Daar ben ik weer! Met slecht nieuws helaas. Vooralsnog staat het niet op de planning om het aan te pakken. Ik verwacht dus ook geen oplossing op korte termijn en eerlijk gezegd ook niet op wat langere termijn. Sorry hiervoor!
Reputatie 7
Vooralsnog staat het niet op de planning om het aan te pakken. Ik verwacht dus ook geen oplossing op korte termijn en eerlijk gezegd ook niet op wat langere termijn.Ik vind het ongelofelijk dat een organisatie als KPN een bug als deze, die de usebility en beleving van de app tot het nulpunt doet dalen, er gewoon in laat zitten.
Sorry hoor, maar er zijn momenten dat ik wel vier keer per minuut op het scherm moet tikken om die rampzalige stop knop weer weg te krijgen.

Ik ben weer eens diep, diep teleurgesteld. 😞
Reputatie 7
Badge +16
Bij wijze van uitzondering ben ik het met deze klacht van @wjb eens 😉 . Het is storend en maakt het tv kijken zo goed als onbruikbaar. Als er toch niks aan gedaan word haal dan de optie er alsjeblieft af.
Reputatie 7
Bij wijze van uitzondering ben ik het met deze klacht van @wjb eens 😉 .Wow, het mag in de krant.
Reputatie 7
Badge +16
Bij wijze van uitzondering ben ik het met deze klacht van @wjb eens 😉 .Wow, het mag in de krant.
Kun je het aan? 😂
Krijg ik net een mail van KPN of ik tevreden ben:
bedankt voor het stellen van je vraag op het KPN forum. Wij willen graag weten of je naar tevredenheid bent geholpen. Wil je daarom de volgende vragen voor ons beantwoorden?

Hahaha

ik heb verteld hoe ik nu tevreden kan zijn als er nog niks is gebeurt.
Erg vreemd 🙁
Reputatie 7
Badge +27
Ha @TSR ik begrijp dat dat een beetje vreemd lijkt. Wij stellen deze vraag echt vanuit het forum, we zijn benieuwd of wij je goed geholpen hebben en of je tevreden bent. Ik kan me zeker voorstellen dat je niet tevreden bent met het antwoord en het is natuurlijk terecht dat je dat aangeeft. Ik hoop wel dat je, ondanks dat je niet het antwoord kreeg wat je wilde, over mij tevreden bent. Anders hoor ik dit natuurlijk ook graag!

@Giant en @wjb ik ben het met jullie eens, maar de collega's waren nogal resoluut. Verwacht er dus niets van.
Op mijn LG Nexus 5X heb ik het ook, iedere keer dat stop icoon dat ook na wegdrukken blijft terugkomen.
En ook regelmatig vastlopers.
Hierdoor kies ik te vaak maar meteen de Ziggo app met inloggegevens van een familielid.
Ook hier nog steeds (al geruime tijd) dit probleem. TV kijken op mijn mobiel is hierdoor zo goed als onmogelijk.
Hier ook, wat enorm storend zeg.
Kpn tabee na 2 maanden. Terug naar ziggo

Reageer