Beantwoord

Nieuwe klant, geen HD op 1

  • 14 augustus 2018
  • 7 reacties
  • 452 keer bekeken

Badge
Ben net overgestapt van xs4All naar KPN. Daarvoor al wel HD op 1 via KPN. Nu als “nieuwe” klant weer HD via 701. Ben hier verbaasd/teleurgesteld over. Is hier iets aan te doen? Dank alvast voor jullie hulp!
icon

Beste antwoord door Raymond. 14 augustus 2018, 22:43

Goedenavond @RensFreriks!
Als KPN medewerker zou je dit toch moeten weten ;-)
We zijn nog niet helemaal klaar met het uitrollen van HD op 1.
Naar verwachting hebben we alle klanten voor 1 september om naar HD op 1.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Goedenavond @RensFreriks!
Als KPN medewerker zou je dit toch moeten weten ;-)
We zijn nog niet helemaal klaar met het uitrollen van HD op 1.
Naar verwachting hebben we alle klanten voor 1 september om naar HD op 1.
Reputatie 7
Goedenavond @RensFreriks!
Als KPN medewerker zou je dit toch moeten weten ;-)
We zijn nog niet helemaal klaar met het uitrollen van HD op 1.
Naar verwachting hebben we alle klanten voor 1 september om naar HD op 1.
Dat is een hele mooie uitspraak die je hier doet. Tot nu toe hebben wij als abonnees te horen gekregen dat de uitrol van HD op 1 voor het einde van het jaar afgerond zal zijn, maar van jou, als KPN medewerker, horen we nu dat dit "al" per 1 september zal zijn!

Nu maar hopen dat de uitrol van HD-"Glas" op 1 dan direct zal volgen en dat de doorlooptijd van die uitrol een stuk korter zal zijn.
Reputatie 7
Toch wel opvallend dat nieuwe klanten/aansluitingen nu niet meteen HD op 1 krijgen. 😖
Reputatie 6
Badge +9
Toch wel opvallend dat nieuwe klanten/aansluitingen nu niet meteen HD op 1 krijgen. 😖 Absoluut. Ik zit hier helaas niet dicht genoeg op om je precies te vertellen hoe, wat en waarom dit zo is.

Tot nu toe hebben wij als abonnees te horen gekregen dat de uitrol van HD op 1 voor het einde van het jaar afgerond zal zijn, maar van jou, als KPN medewerker, horen we nu dat dit "al" per 1 september zal zijn!Heel soms gaat er ook eens iets sneller dan verwacht, maar vooralsnog verwachting dus geen beloftes ;-)

Nu maar hopen dat de uitrol van HD-"Glas" op 1 dan direct zal volgen en dat de doorlooptijd van die uitrol een stuk korter zal zijn.🤞🏻🤞🏻🤞🏻
Reputatie 7
Badge +18
Toch wel opvallend dat nieuwe klanten/aansluitingen nu niet meteen HD op 1 krijgen. 😖

Dit wordt in batches gedaan zover ik weet. Is maar net welke iTV abonneenummer er wordt toegewezen. Nog even geduld dus, uiteindelijk wordt iedereen overgezet. 🙂
Reputatie 2
overgestapt van ziggo naar kpn ongeveer 2 maanden geleden
geen HD op 1 jammer
2 verschillende verhalen van de een : eind september van de ander : eind dit jaar
goede opmerking van PeterG waarom nieuwe klanten niet meteen naar hd 1 gaan
Vrouwlief wilde weer terug naar Ziggo
Alstublief niet - dus KPN wees snel svp
Reputatie 7
Badge +18
overgestapt van ziggo naar kpn ongeveer 2 maanden geleden
geen HD op 1 jammer
2 verschillende verhalen van de een : eind september van de ander : eind dit jaar
goede opmerking van PeterG waarom nieuwe klanten niet meteen naar hd 1 gaan
Vrouwlief wilde weer terug naar Ziggo
Alstublief niet - dus KPN wees snel svp


Oeii, hopelijk heeft vrouwlief nog een beetje geduld. Ik kan niet met zekerheid zeggen wanneer dit bij jou gaat gebeuren omdat het in batches/gedeeltes gaat. Je kunt eventueel een eigen zenderlijst maken met alleen de HD zenders als tussenoplossing. Dan zie je de gewone zenders ook niet meer in de gids. Lees hier hoe je dit doet.

Reageer