Beantwoord

Nieuwe klant zonder drie maanden gratis Netflix

  • 30 juli 2019
  • 4 reacties
  • 175 keer bekeken

Ik heb 28juni kpn gebeld en gezegd klant te willen worden, er is mij toen gezegd; leuk dan krijg je 3mnd gratis netflix....nu ben ik sinds gisteren aangesloten en nu krijg ik geen 3mnd gratis netflix, want dan had ik moeten aanvragen na 4 juli?????? Hoe kunnen ze mij dit dan toezeggen en daarbij ... aanvragen en daadwerkelijk klant worden is pas na 2wkn bedenktijd en dat is midden in de juiste periode.... heel slechte service kpn jammer

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia_ 1 augustus 2019, 08:29

Geen probleem. Ik heb de gegevens bekeken en zie helaas geen gespreksnotities terug waaruit blijkt dat dit is aangeboden aan je. Ook zie ik het niet terug in de orderbevestiging. Dit betekent dat ik het niet voor je kan regelen 😞. Één troost: doordat je juist vóór 3 juli je pakket hebt aangevraagd, heb jij nog de eerste 6 maanden voor 35 euro in plaats van 3 maanden korting. Ondanks het feit dat het heel zuur is dat je nu geen gratis Netflix hebt, ben je onder de streep wel minder geld kwijt met de korting die je op dit moment krijgt. Dus misschien toch de tip van Jan ter harte nemen! Excuses voor het ongemak.
Bekijk origineel

4 reacties