Beantwoord

'Nieuwe modem nodig' melding op tv, echter geen modem gekregen.

  • 19 november 2019
  • 3 reacties
  • 179 keer bekeken

Beste KPN, 

Op de tv bij de optie ‘menu’ is aangegeven dat het nodig is om ‘de nieuwe modem’ te installeren en dat deze modem al enige tijd geleden is verzonden naar ons. Echter is dit niet het geval. Er is geen nieuwe modem thuisgestuurd en er is ook geen mail naar ons verzonden voor wat informatie. Hierom zijn wij wel verontrust dat de tv het straks niet meer doet. Kunt u ons helpen?

 

icon

Beste antwoord door merelbrozius 19 november 2019, 17:17

Het is al opgelost, dankje. We hebben een oude brief teruggevonden. Het modem moest vernieuwd worden, is net gedaan en de melding op tv is weg.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Welke Experiabox of ander modem heeft u nu? Welke versie?

Het is al opgelost, dankje. We hebben een oude brief teruggevonden. Het modem moest vernieuwd worden, is net gedaan en de melding op tv is weg.

Reputatie 7
Badge +12

Ok. Zat er ook een nieuw modem bij die brief dan? 

Reageer