Beantwoord

Nieuwe ontvanger in de omloop?

  • 4 December 2019
  • 6 reacties
  • 302 keer bekeken

Ik zag er nieuwe stb in om loop komen krijgt de klant hierover bericht om de stb om te wisselen

icon

Beste antwoord door PeterG 5 December 2019, 11:53

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Stb? Wat is dat? Hoe dan ook: bij KPN word niets omgeruild wat niet kapot is.

Dit zijn de huidige SetTopBoxen:
Arris vip 2952
Arris vip 2952 v2
Arcadyan hmb 2260

en als je een 4K abonnement hebt:
Arris vip 5202
ZTE zxv 8001

Al deze bovenstaande worden derhalve niet omgeruild.

Heb je echter nog een Motorola ontvanger dan zal je nog bericht krijgen van KPN om deze om te ruilen via de omruiltool. Dat kan ook nu al.

Motorola vip 1903, vip 1963, vip 1853

@Nick83  Allerlei afkortingen in het jargon kun je hier vinden :smiley: :
Breedbeeldweetjes.wordpress.com : afkortingen.

Reputatie 7
Badge +17

Goedenavond en welkom op het forum! Ik heb de titel van dit topic aangepast voor de vindbaarheid en ik zie dat @PeterG mij de woorden al uit de mond genomen heeft. :grin:  Hier valt voor mij niets meer aan toe te voegen, dus ik hoop dat je hiermee voldoende weet. Mocht je toch nog vragen hebben, laat het hier weten! 

Reputatie 5
Badge +4

@PeterG Heb ik met een nieuw Hussel 50/5 DSL abonnement dan automatisch ook 4K? Ik heb namelijk een V10a en VIPS5202 gekregen. Ik heb helaas nog geen 4K TV.

Reputatie 7
Badge +24

@PeterG Heb ik met een nieuw Hussel 50/5 DSL abonnement dan automatisch ook 4K? Ik heb namelijk een V10a en VIPS5202 gekregen. Ik heb helaas nog geen 4K TV.

Als je 2,50 extra betaald voor 4K abonnement, dan krijg je een nieuwe 4K ontvanger. En het schijnt dat nieuwe klanten deze ook krijgen, ook als ze geen 4K abonnement afsluiten. Maar als je verlengt, zonder 4K, dan niet. 

Badge

 

 

Reageer