Ik heb namelijk vorige week ook te horen gekregen van een callcentermedewerker die me belde om een afspraak te maken voor het omruilen van mijn Motorola 1960 ontvanger voor een nieuwer exemplaar dat ik gratis gebruik kan blijven maken van de opneemfunctionaliteit nadat de actieperiode van 12 maanden is verstreken. Ik krijg hiervan graag een schriftelijke bevestiging van KPN voordat ik ga omruilen. De callcentermedewerker kon geen schriftelijke bevestiging voor me regelen en zei dat in de mail die ik zou krijgen na het telefoongesprek 'onjuiste informatie staat' over die actieperiode (idd, daarin staat gewoon de actieperiode); ik moest hem maar op zijn woord geloven (...) en helaas kon hij de inhoud van de mail niet wijzigen.
@KPN: kunnen jullie duidelijkheid geven over de houdbaarheid van de toezegging van de callcentermedewerker tav het gratis blijven van de opneemfunctionaliteit?
Beste antwoord door Joran
Dag naam_es,
In eerste instantie betrof de actie inderdaad een jaar lang gratis het opnemenpakket, dit is recent aangepast voor de Motorola 1960. Alleen als je een brief hebt ontvangen en het nummer in de brief belt (of gebeld wordt) kan de tuner worden vervangen met inbegrip van een permanent gratis opnemenpakket.
Ik hoop dat dit het duidelijker maakt!
Met vriendelijke groet,
Joran
Bekijk origineel
In eerste instantie betrof de actie inderdaad een jaar lang gratis het opnemenpakket, dit is recent aangepast voor de Motorola 1960. Alleen als je een brief hebt ontvangen en het nummer in de brief belt (of gebeld wordt) kan de tuner worden vervangen met inbegrip van een permanent gratis opnemenpakket.
Ik hoop dat dit het duidelijker maakt!
Met vriendelijke groet,
Joran