Beantwoord

Nieuwe tuner: wat is waar? deel 2

• 3 maart 2014
  • 3 reacties
  • 2889 keer bekeken

Vorige week reageerde ik op het topic Nieuwe tuner wat is waar met eenzelfde vraag als de starter van dat topic. Via dat topic krijg ik echter van KPN geen reactie, vandaar dat ik nu zelf maar een topic open in de hoop alsnog een reactie te krijgen.

Ik heb namelijk vorige week ook te horen gekregen van een callcentermedewerker die me belde om een afspraak te maken voor het omruilen van mijn Motorola 1960 ontvanger voor een nieuwer exemplaar dat ik gratis gebruik kan blijven maken van de opneemfunctionaliteit nadat de actieperiode van 12 maanden is verstreken. Ik krijg hiervan graag een schriftelijke bevestiging van KPN voordat ik ga omruilen. De callcentermedewerker kon geen schriftelijke bevestiging voor me regelen en zei dat in de mail die ik zou krijgen na het telefoongesprek 'onjuiste informatie staat' over die actieperiode (idd, daarin staat gewoon de actieperiode); ik moest hem maar op zijn woord geloven (...) en helaas kon hij de inhoud van de mail niet wijzigen.
@KPN: kunnen jullie duidelijkheid geven over de houdbaarheid van de toezegging van de callcentermedewerker tav het gratis blijven van de opneemfunctionaliteit?

icon

Beste antwoord door Joran 3 maart 2014, 18:23

Dag naam_es,

In eerste instantie betrof de actie inderdaad een jaar lang gratis het opnemenpakket, dit is recent aangepast voor de Motorola 1960. Alleen als je een brief hebt ontvangen en het nummer in de brief belt (of gebeld wordt) kan de tuner worden vervangen met inbegrip van een permanent gratis opnemenpakket

Ik hoop dat dit het duidelijker maakt!

Met vriendelijke groet,

Joran

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dag naam_es,

In eerste instantie betrof de actie inderdaad een jaar lang gratis het opnemenpakket, dit is recent aangepast voor de Motorola 1960. Alleen als je een brief hebt ontvangen en het nummer in de brief belt (of gebeld wordt) kan de tuner worden vervangen met inbegrip van een permanent gratis opnemenpakket

Ik hoop dat dit het duidelijker maakt!

Met vriendelijke groet,

Joran

Hoi Joran, ik ben idd gebeld door KPN om de Motorola 1960 om te ruilen en heb voorafgaand een mail daarover ontvangen (dus geen brief). Bedankt voor de bevestiging waar ik om vroeg.
Reputatie 7
Badge +28
Excuses, het betreft inderdaad een e-mail. Ik ben blij dat het is opgehelderd :-)

Reageer