Beantwoord

Nieuwe tv ontvanger KPN aanvragen

  • 12 April 2019
  • 5 reacties
  • 1171 keer bekeken

Ik wil heel graag een tweede ontvanger maar krijg de melding dat er een technische storing is; na 25 min aan de telefoon blijkt dat het alleen kan als ik mijn abo omzet in een ander abo en dan krijg ik twee ontvangers maar ben ik spotify kwijt……..
Echt onbegrijpelijk, iemand een andere oplossing dan overstappen op Ziggo?

icon

Beste antwoord door tv ontvangen 26 April 2019, 15:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hallo @tv ontvangen, welkom op de KPN community. Goed dat je hier de vraag stelt. Voor zover ik weet moet dat binnen de KPN Alles-in-1 Standaard / Premium gewoon mogelijk zijn. Ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen. Wil je daarvoor jouw forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer en naam contractant? Laat je hier ook een berichtje achter als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Reputatie 5
Badge +6
Dat had ik vorige week ook, ik heb iTV basis met 1 ontvanger, iedere keer
technische storing, toen maar via de chat een tweede ontvanger besteld en gekregen.

Inmiddels doet mijn tweede iTV het prima, met hetzelfde abonnement.

Zie mijn topic van vorige week hierover: Technische storing
Reputatie 7
Hey @tv ontvangen, al een tijdje geleden, nog geen bericht. Goed bericht? Ik neem aan dat het is gelukt om een nieuwe tv-ontvanger in MijnKPN te bestellen. Als dat niet zo is, laat het hier weten! Ik help je graag 🙂
Inmiddels ben ik via de chat uitstekend geholpen en heb ik de tweede ontvanger inmiddels in huis.
Dank!
Reputatie 7
YAY, wat fijn! Leuk om te lezen dat mijn collega op de chat jouw uitstekend heeft geholpen. Bedankt voor de terugkoppeling 🙂

Reageer