Beantwoord

Nieuwe tv ontvanger wordt niet geleverd

• 21 november 2015
  • 10 reacties
  • 615 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Mijn verouderde tv-ontvangers worden steeds trager en trager. Ik heb er al 1 omgeruild en zou een 2015 versie krijgen. Ik kreeg echter een 2013 model. (die deed het i.i.g.)

Na de storing van gisteren kreeg ik het 2013 model weer aan de praat maar het 2012 model niet. Een uitgelezen moment om uiteindelijke dit kastje om te ruilen voor een nieuwer model. KPN wil echter geen nieuw kastje leveren omdat er dan gezegd zou kunnen worden dat het met de storing te maken heeft. Ik wil gewoon een nieuw kastje.

Ik heb gelezen over de Arris 2952 die beduidend sneller schijnt te zijn.

Wat ik voor mijn abonnement betaal, zou je zeggen dat KPN mij gerust zo'n kastje zou kunnen sturen. Ik snap dat het callcenter enige zeer ontevreden klanten aan de lijn heeft gehad, dat betekent toch niet dat KPN meer dienstverlenend hoeft te zijn?

Ook hier heeft de storing van 20 november voor onvrede gezorgd maar ik probeer te begrijpen dat zoiets kan gebeuren. Die empathie verwacht ik nu ook van KPN.

icon

Beste antwoord door Marcia_ 30 november 2015, 08:15

@hansopanso heeft me laten weten dat de nieuwe ontvanger die ik gestuurd hebt, stukken beter werkt!

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30

hanspanso schreef op 21 nov '15 om 11:59u

Mijn verouderde tv-ontvangers worden steeds trager en trager. Ik heb er al 1 omgeruild en zou een 2015 versie krijgen. Ik kreeg echter een 2013 model. (die deed het i.i.g.)

Na de storing van gisteren kreeg ik het 2013 model weer aan de praat maar het 2012 model niet. Een uitgelezen moment om uiteindelijke dit kastje om te ruilen voor een nieuwer model. KPN wil echter geen nieuw kastje leveren omdat er dan gezegd zou kunnen worden dat het met de storing te maken heeft. Ik wil gewoon een nieuw kastje.

Ik heb gelezen over de Arris 2952 die beduidend sneller schijnt te zijn.

Wat ik voor mijn abonnement betaal, zou je zeggen dat KPN mij gerust zo'n kastje zou kunnen sturen. Ik snap dat het callcenter enige zeer ontevreden klanten aan de lijn heeft gehad, dat betekent toch niet dat KPN meer dienstverlenend hoeft te zijn?

Ook hier heeft de storing van 20 november voor onvrede gezorgd maar ik probeer te begrijpen dat zoiets kan gebeuren. Die empathie verwacht ik nu ook van KPN.

Ik snap dat je een nieuwe ontvanger wilt.

Maar werkt de ontvanger helemaal niet? Ook niet na het stroomloos maken (30 sec) van de ontvanger en en eventuele herstart van de Experiabox?

Robin

Reputatie 1
Badge
Hallo Robin,

Dank je voor je bericht.

Experiabox (meerdere keren) herstart. --> Werkt niet

Herstart van de tv-ontvanger (30 sec stroomloos) --> werkt niet

Verwijderen van de firmware --> werkt niet

Kortom dit kast blijft vast slaan op het laatste streepje. (als u dit bericht langer dan 10 minuten ziet....)

Voor die tijd was deze tv-ontvanger al traag en moest ik regelmatig herstarten. Aangezien deze boven stond was dat niet zo dringend enkel vervelend.

Reputatie 7
Over welk type ontvanger gaat het hier?

Reputatie 1
Badge
VIP1853

586910-001-00

2012-03

Reputatie 7
Een defecte ontvanger zou gewoon omgeruild moeten worden (indien je deze huurt via kpn, voor een gekochte is dat lastiger).

Reputatie 1
Badge
Tja.....dat dacht ik ook. De telefoniste die ik aan de lijn had was niet erg betrokken. (buiten dat ze onvriendelijk was) Zij mocht geen nieuw kastje sturen en meer kon ze niet doen. Als ik nu wilde omruilen, dacht de afdeling dat het met de storing te maken had en zou sowieso niet akkoord gaan.

Ik vertelde haar dat ik dit kastje allang wilde ruilen maar er nog niet aan toe gekomen was. Ze vertelde dat ik maar weer eens moest bellen als de storing in het hele land was opgelost. :@

Vervolgens mijn verhaal maar eens hier gedaan.

Reputatie 7
Badge +27
Beste ,

Wat ontzettend vervelend dat je tv-ontvanger niet meer werkt! Ik kan me goed voorstellen dat je graag een nieuwe wilt hebben, maar op het moment dat dit inderdaad met de storing van afgelopen weekend te maken heeft, dan werkt de ontvanger zelf nog wel en hoeft deze niet omgeruild te worden.

De storing is in ieder geval nu gelukkig opgelost, dus ik adviseer je om de tv-ontvanger nu nog eens te resetten. Mocht dit toch niet de oplossing voor je probleem zijn, wil je dan reageren op het priv├ębericht wat je van me krijgt? Ik ga dan alsnog kijken of ik een nieuwe ontvanger jouw kant op kan krijgen. 

Reputatie 7
Badge +27
@hansopanso heeft me laten weten dat de nieuwe ontvanger die ik gestuurd hebt, stukken beter werkt!

Reputatie 1
Badge
Marcia_ schreef op 30 nov '15 om 08:15u@hansopanso heeft me laten weten dat de nieuwe ontvanger die ik gestuurd hebt, stukken beter werkt!

Klopt helemaal! Erg blij met de nieuwe ontvanger die KPN heeft gestuurd. Heel erg bedankt!!!

Reputatie 7
Bedankt voor je terugkoppeling! Wordt zeer gewaardeerd :)

Reageer