Beantwoord

Nieuwe TV ontvangers Arris 5202 en afstandbediengingen ook voor bestaande klanten KPN

  • 23 January 2020
  • 3 reacties
  • 191 keer bekeken

Zeer teleurstellend dat bestaande klanten van de KPN de nieuwe TV ontvangers Arris 5202 en de afstandsbedieningen met Bluetooth niet ontvangen.

 

H.G.H. van Dijck

icon

Beste antwoord door Anonymous 23 January 2020, 13:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @H.G.H. van Dijck , waarom zou KPN (en andere firma's) apparatuur omruilen die nog goed werkt.

Dan ben je echt niet duurzaam bezig, en nee, ik ben geen milieugoeroe met geitenwollen sokken.:relaxed:

Als men dat wel zou doe is men milieutechnisch niet goed bezig en zullen de abonnementskosten navenant stijgen en dat wil je ook niet.

Als een apparaat technisch niet meer voldoet of defect is ruilt KPN dat wel om.

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi H, welkom op het forum. 

Hallo @H.G.H. van Dijck , waarom zou KPN (en andere firma's) apparatuur omruilen die nog goed werkt.

Dan ben je echt niet duurzaam bezig, en nee, ik ben geen milieugoeroe met geitenwollen sokken.:relaxed:

Als men dat wel zou doe is men milieutechnisch niet goed bezig en zullen de abonnementskosten navenant stijgen en dat wil je ook niet.

Als een apparaat technisch niet meer voldoet of defect is ruilt KPN dat wel om.

Mee eens. Dit zou overigens ook betekenen dat we alle apparatuur bij alle klanten zouden moeten vervangen wanneer er een nieuwe ontvanger of modem is. Niet te doen en zeker niet duurzaam. 

Ik denk dat je er niet echt rouwig om hoeft te zijn. Als ik zo het forum lees:

Volume veel zachter dan met andere ontvangers
Haperende weergave
Geen Amazon Prime app (nog niet)
“Wollige” beeldweergave
Geen enkele analoge uitgang. Alleen optical out en hdmi out.

:arrow_right: En uiteraard wordt het beeld van de gewone zenders er niet beter op. HD is en blijft HD.

Alleen van deze zenders is ook een 4k beschikbaar:
Xite
Love Nature (NL ondertiteling ontbreekt)
Insight