Beantwoord

Nieuwe tv uit de vrachtwagen gestolen

  • 25 May 2019
  • 8 reacties
  • 275 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Wij zitten te wachten op ons nieuwe tv en Sony. Blijk de vrachtwagen gestolen te zijn met nog meer nieuws spulletjes. Telefoon gehad van BCC. Ikzelf vind het zeer triest. Nu komt ons tv dinsd. Ikzelf begrijp niet meer hoe dat kan die genen die dat op zijn ge weten heeft moeten ze snel pakken 😥😟ba ba ik had me zo op veheugt op ons nieuwe tv een Sony die ik gekocht heb een Sony 4k 😟😥
icon

Beste antwoord door Bart_ 25 May 2019, 14:44

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Heel vervelend, hopelijk pakken ze de criminelen.
Helaas gebeurd zoiets vaker.
Reputatie 7
Badge +20
Ach, @cornelis48 Dat is heel naar nieuws, zeg. Ik hoop dat ze de daders snel hebben en dat jij je nieuwe tv alsnog snel in huis hebt.
Reputatie 7
Badge +21
Er wordt wat afgestolen @cornelis48
Die rotzakken mogen ze om mij de hoogste straf geven.
Gelukkig kost je dit geen geld want de BCC is verantwoordelijk, maar het is natuurlijk erg vervelend voor je.
En natuurlijk net voor het weekend he?
Hopelijk komt je TV dinsdag in huis.
Laat je het nog even weten Cor?
Duidelijk hetzelfde principe als in Boxtel, geen respect voor de medemens. Die lummels zijn verantwoordelijk, het doet me ook denken aan het beeld van criminelen die met hoge snelheid op de motorkap klimmen en de deuren van de vrachtwagen openbreken.

Waardeloos !!
Toch maar goed dat er een knuppel bestaat...😉😎

Ik hoop en verwacht @cornelis48 dat BCC het netjes zal oplossen.
Voor straks, laterz veel kijkplezier.☺
Reputatie 7
Badge +9
Dankje wel Dreeuh-53 Wij hadden ons zo op veheugt maar aan komende dinsdag een nieuwe Sony 4k TV. JE hoort wel van mijn 👍
Gisteren hier. PostNL bezorger laat busje staan met draaiende motor tijdens afleveren pakje. Had absoluut geen zicht op de auto.
Ben er maar even oogje op gaan houden.... (maar voor evt. ingrijpen zou ik sowieso te laat zijn geweest, voorbalkon toch 1,50 meter boven straatniveau. Spring ik niet meer even vanaf.).
Reputatie 7
Badge +9
Nee dat denk ik ook niet. Maar je ziet maar het is zomaar gebeurt voor je het weet. Ik zat te wachten krijgt je een telefoontje u tv komt niet vrachtwagen gestolen gŕrrr daar zat ook ons tv in Sony 4k Maar dinsdag een nieuwe Sony tv 👍
Reputatie 7
Badge +30
En, heb je vandaag wel je nieuwe tv gekregen, Cor?

Reageer