Beantwoord

Nieuwe versie kpn interactieve tv app probleem

  • 22 February 2019
  • 22 reacties
  • 780 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Gisteren kreeg ik een nieuwe versie 6.3 van de kpn interactieve tv app op mijn ipad. Sindsdien moet ik vaak opnieuw inloggen. Bij de eerdere versie bleef ik gewoon ingelogd. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Marina_ 25 February 2019, 16:23

Bekijk origineel

22 reacties

Hier hetzelfde probleem op 2 iPads. (Ipad4 en iPad 2018).
Reputatie 3
Badge
Probleem op iPad 2018 en op iPhone 5e met iOS 12.1.4 sinds de versie 6.3 upgrade van de KPN Interactieve TV (iTV) app.
Probleem is dat ik vaak opnieuw moet inloggen.
Maar nu krijg ik een melding:
”Account geblokkeerd. Neem contact op met klantenservice. (403-3053).”
Mogelijk heb ik te vaak ingelogd en is dit een beveiliging.
Probleem gemeld bij klantenservice en gevraagd om ook mijn account weer vrij te geven.
Reputatie 4
Badge +1
Hier exact hetzelfde; 1x iPad Air 2 en 2x iPhone XS.

Nog geen melding gehad dat m'n account is geblokkeerd maar wel dat ik elke keer opnieuw moet inloggen in de app. 'Bewaar emailadres' aanvinken heeft geen nut want dat de app ook niet.

Graag herstellen kpn want dit is zeer vervelend!!
Reputatie 7
Het is toch weer fantastisch zo'n update. 😖
Ik vraag me af of het KPN ooit zal lukken om eens een versie uit te rollen die het wel in één keer goed doet.

Kunnen jullie wel met het abonnementsnummer inloggen en ingelogd blijven?

Ik hoop niet dat we komende week dezelfde bug in de Android versie zullen zien.
Na update same story. Herhaald inlggen, dan gaat het een keer ok. Nu krijg ik na inlog direct account geblokkeerd. Helpdesk kon dit probleem gisteren niet oplossen. Zucht, wacht maar af.
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb nu ingelogd met mijn abonnementnummer en pincode. Eens kijken hoe lang ik nu ingelogd blijf.
Als ik dat probeer dan krijg ik de melding van een verkeerd e-mailadres op het juiste abonnementnummer.
Vanavond voetbal op de tv en dan gaat mijn vrouw via de app tv kijken. Ben benieuwd. Hoop dat ons huwelijk stand houdt. ☺️
Reputatie 7
Als jij jouw huwelijk in de waagschaal legt door het gebruik van KPN diensten, dan moet je je mijns inziens ernstig afvragen of je daar verstandig aan doet. 😎
Reputatie 7
Hier zowel op de iPhone XR als mijn Aipad Air 2 de nieuwste app geïnstalleerd.
op beide apparaten één keer ingelogd met mijn abonnementsnummer en wachtwoord.
Direkt bij de eerste keer wachtwoord onthouden aangeklikt.

Sindsdien nooit problemen gehad met inloggen.
Als jij jouw huwelijk in de waagschaal legt door het gebruik van KPN diensten, dan moet je je mijns inziens ernstig afvragen of je daar verstandig aan doet. 😎
Geen gevoel voor humor? Of is mijn humor niet de jouwe? 😂
Reputatie 7
Als jij jouw huwelijk in de waagschaal legt door het gebruik van KPN diensten, dan moet je je mijns inziens ernstig afvragen of je daar verstandig aan doet. 😎Geen gevoel voor humor? Of is mijn humor niet de jouwe? 😂
Ik moest wel lachen om jouw opmerking, maar sarcasme is jou vreemd geloof ik.
Vanavond om de haverklap stilstaand beeld met een ronddraaiend rondje. WiFi downloadsnelheid > 50 Mbps. Waar blijft de reactie van KPN met een verklaring van de problemen met de nieuwe app?
Reputatie 4
Badge +1
Zoals gisteren aangegeven heb ik ingelogd met het abonnementnummer en pincode en ik ben nog steeds ingelogd. Dat lijkt dus wel te werken en dat ga ik op mijn andere devices ook maar doen dan.

Maar het blijft wel weer een brak gebeuren zo...
TV programma's springen van hot naar her, vooruit en achteruit. Wat is er met de nieuwe app aan de hand? Wanneer komt KPN met een reactie of liever nog met een app die goed werkt?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen allemaal, Erg lastig dat jullie problemen ervaren met het inloggen sinds de update. 😞 Ik heb meteen contact gezocht met collega's van iTV online en hoop dat ik jullie snel meer kan vertellen.
Reputatie 7
Badge +19
Zojuist meer informatie ontvangen m.b.t. het probleem rondom inloggen. Als je problemen ervaart, log dan in met abonneenummer en PIN. In bijna alle gevallen lukt het dan wel. Installeer de app niet opnieuw. Opnieuw inloggen of herstart toestel zouden vrijwel alle app problemen moeten verhelpen. Elke nieuwe installatie geldt als een nieuw toestel (ook al is het op hetzelfde toestel), en de hoeveelheid devices per account is beperkt.

Het probleem is bekend, maar om tot een goede oplossing te komen, hebben we jullie hulp nodig.

  • Welke model iPad of iPhone gebruik je?
  • Welk ITV Online app versie wordt er gebruikt?
  • Welke IOS software versie is op het apparaat geïnstalleerd?
  • Is het toestel al herstart?
  • Maakt je verbinding via Wi-Fi of mobiel netwerk?
  • Krijgt je een foutcode te zien, zo ja welke?
  • Werkt het na foutcode 403-3055 wel bij inloggen op aboneenummer en met bijbehorende PIN?
  • Hoeveel iOS apparaten gebruik je met het abonnement en hoeveel daarvan zijn al geupdate?
We hebben het signaal dat, ondanks de 403-3035 blokkade melding, dat als je nogmaals de KPN ID gegevens invult, de app alsnog volledig functioneert, tótdat de app wordt gesloten en nogmaals wordt gestart. Klopt dit? Zo ja, een nieuwe functie in de iOS 6.3. app is apparaatbeheer. Staat de betreffende iPad, of iPhone die wel werkt na de blokkade melding, geregistreerd in apparaatbeheer?

Ik hoor graag jullie bevindingen.

iPad 4 10.3.3 en iPad 2018 12.1.4
6.3
ja, maar nog niet kunnen controleren
wifi
nee, programma’s gaan terug en weer vooruit
2 lphones en 2 iPads, iPads geupdate
Reputatie 4
Badge +1
Gisteravond was ik ergens anders dus checkte ik via 4G of ik nog ingelogd was. Nee dus. Opnieuw ingelogd met m'n abonr en pincode; Account geblokkeerd. Even later nog een poging en toen kon ik weer inloggen.
Het blijft wankel allemaal...

2x iPhone XS en 1x iPad Air; allen met de laatste iOS en app versie.
Reputatie 3
Badge
Vanmorgen werkt alles weer op alle 3 iOS apparaten.

Als KPN id wachtwoord geblokkeerd was, dan gaf abonneenummer en pincode dezelfde blokkade 403-3053. Dus dat werkte niet bij iedereen.
Alle apparaten stonden geregistreerd in de nieuwe apparaatbeheer functie. Heb daar niets aan veranderd.
Alle iOS apparaten worden automatisch geupdated.
Opnieuw inloggen gaf hetzelfde blokkeer probleem. Een warme start via wegvegen van de trillende app (een iOS functie) had ook geen resultaat.

Hoeveel apparaten mogen er geregistreerd zijn?
Reputatie 4
Badge +1
Ik zie in mijn Apparaatbeheer 3 keer mijn iPad staan met als 'Actief' vanaf 12-12-18, 24-2-19 en 11-2-19.

En dan 4 keer een iPhone. Aangezien er twee iPhones in huis zijn weet ik niet welke wat is. Als ik een apparaat wil verwijderen (waar geen blauw blokje ACTIEF bij staat) krijg ik een melding 'Het verwijderen van het apparaat is mislukt'.

Het lijkt handig dat Apparaatbeheer maar werkt nog niet zoals het zou moeten. Waarom haalt de app de naam van mijn iPhone niet op? Dan kan ik zien welke iPhone ingelogd is. Ja, ik weet dat je zelf de naam kunt aanpassen (heb ik ook gedaan) maar ik moet dan wel eerst zien welke apparaat welke iPhone is...
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt voor jullie reacties 🙂 Ik geef dit door. We hebben inmiddels een verzameltopic waar ik jullie naar toe wil verwijzen. Zodra we meer weten reageren we in dit topic: Storing met ITV Online app (foutcode 500, haperingen, inlogproblemen)

Reageer