Beantwoord

Nieuwe vormgeving menu's

• 26 januari 2013
  • 3 reacties
  • 8215 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
  • Slimmerik
  • 169 reacties
De menu's zouden in het derde kwartaal van 2012 verandert worden. Zo zou er een mooier overzicht komen van Videotheek (On Demand). Mogelijk zouden de ontvangers ook sneller worden.

In het magazine dat KPN zo nu en dan verstuurt onder haar klanten, zag ik vorig voorjaar (begin 2012) al een screenshot van die nieuwe menustructuur.

Wanneer komt deze? 

icon

Beste antwoord door donnie_brasco 29 januari 2013, 22:40

Kpn levert bij ITV alleen nog maar opname pakketten (dus opnemen op hun netwerk). Zij zien dat als de toekomst, dus nieuwe klanten hebben alleen nog maar de keuze wel of geen opnemen pakket.

Echter zijn er nog genoeg klanten te vinden die een ontvanger met hd hebben. Deze worden echt niet gedwongen over te stappen naar het opnemen pakket. Zodra jouw ontvanger kapot is zul je eenzelfde soort krijgen. Kijk hier maar eens rond op het forum, daar lees je genoeg over.

Kortom: het kan wel zo zijn dat ze niet meer de hd ontvangers leveren, maar dat wil nog niet zeggen dat er geen (goede) ondersteuning op zit, dmv defecte omruilen en firmware updates! Ik zou me daar absoluut geen zorgen over maken, als je tevreden bent met wat je hebt, waarom zou je wat anders?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Ik heb eerder de indruk dat dit op de VIP1960 en VIP1963 helemaal niet meer gaat komen. De nieuwere kastjes (1853 of zo?) hebben de nieuwe menu's al vanaf het begin. Dat het op de oudere ontvangers nog steeds niet (bijna een half jaar later dan oorspronkelijk aangekondigd) ingevoerd is kan m.i. alleen maar duiden op grote problemen. Ik hou liever wat ik heb, minder modern, minder snel maar werkt bij mij wel altijd. En anders kan je altijd nog vragen om een nieuwe ontvanger als de huidige je niet bevalt.

Overigens hebben we recent volgens mij nog een update van de software van iig. de 1963 gehad. Ik zie dat omdat dan altijd de TV zender terug staat op kanaal 1 (staat bij ons normaal op 701 of 702, of een ander HD-kanaal) en het radiokanaal op 801 (staat bij ons normaal op 805). Dat was nog geen drie weken geleden bij mij 's-morgens allemaal weer gereset (op 1 en 801) en dat duidt meestal op een reset van de ontvanger zoals bij een softwareupdate; wat de update precies inhield heb ik niet kunnen achterhalen.

Reputatie 5
Badge +11
Hallo HJ,

Momenteel wordt nog uitgebreid getest met de nieuwe software voor de oudere TV-ontvangers. De software zal vrijgegeven worden zodra deze probleemloos functioneert. Helaas kan ik je daar niets over vertellen, er is nog geen specifieke datum bekend. Persoonlijk ga ik er wel vanuit dat het niet lang meer zal duren.

Met vriendelijke groet,

Tim

Reputatie 4
Badge
Kpn levert bij ITV alleen nog maar opname pakketten (dus opnemen op hun netwerk). Zij zien dat als de toekomst, dus nieuwe klanten hebben alleen nog maar de keuze wel of geen opnemen pakket.

Echter zijn er nog genoeg klanten te vinden die een ontvanger met hd hebben. Deze worden echt niet gedwongen over te stappen naar het opnemen pakket. Zodra jouw ontvanger kapot is zul je eenzelfde soort krijgen. Kijk hier maar eens rond op het forum, daar lees je genoeg over.

Kortom: het kan wel zo zijn dat ze niet meer de hd ontvangers leveren, maar dat wil nog niet zeggen dat er geen (goede) ondersteuning op zit, dmv defecte omruilen en firmware updates! Ik zou me daar absoluut geen zorgen over maken, als je tevreden bent met wat je hebt, waarom zou je wat anders?

Reageer