Beantwoord

nieuwe zender Disney

  • 11 October 2019
  • 5 reacties
  • 9235 keer bekeken

Walt disney komt met een nieuw filmkanaal. Wanneer beschikbaar bij KPN? Wat zijn de kosten per maand?
icon

Beste antwoord door Nadia 11 October 2019, 13:14

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hay @Dicko , welkom op het KPN forum. Leuk, zelf ben ik ook een Disneyfan 🙂 Je bedoelt zeker Disney+? Disney heeft een eigen streamingsdienst, deze is afgelopen maand al in Nederland uitgekomen. Om de magische films en series te kunnen kijken kun je je online aanmelden!

Over streamingsdienst gesproken, je kunt Netflix via de KPN iTV app en/of tv-ontvanger met je eigen tv kijken. Handig. Of we dat ook voor Disney+ gaan doen? Ik hoop van wel. Maar daar hebben we momenteel nog geen concrete afspraken met Disney over gemaakt.
Reputatie 7
Badge +16
Als je dan toch bezig bent, NPO Start Plus via iTV zou ook mooi zijn.
Reputatie 7
Dat is ook een droom van mij, @Giant2000! Goeie. Dat maakt het leven een stuk makkelijker. Ik heb dit al eens de organisatie ingegooid, toen kreeg ik terugkoppeling dat de developers van iTV het ook wel zagen zitten. Alleen, er zijn twee partijen voor nodig. De NPO zag het (toen) niet zitten. Jammer! Ik kan nog eens een poging wagen, misschien dat ze zich hebben bedacht 🙂

Tja als Oma met Netflix [ kanaal 200 ] en nu komt ook DisneyPlus en daar wil ik mij op abonneren, maar wel met het gebruiksgemak zoals bij Netflix, ik mag hopen dat KPN daarmee aan de slag gaat. Hebben jullie al enig ID of dit ooit gaat gebeuren?

Reputatie 7
Badge +28

Walt disney komt met een nieuw filmkanaal. Wanneer beschikbaar bij KPN? Wat zijn de kosten per maand?

 

Helaas  @Dicko en  @123Nog1X ,

 

KPN heeft geen plannen hiertoe.

 

Ik lees vandaag op TotaalTV het volgende : 

Disney ontkende echter tegenover Totaal TV geruchten over de komst van Disney+ op alle bruikleendecoders van KPN en de tv-decoders Mediabox XL (Horizon Mediabox) en Mediabox Next bij Ziggo. Maar waar rook is, is ook voor. Zo bevestigde Ziggo dat wel degelijk met Disney wordt gesproken over de komst van de streamingdienst op bruikleendecoders van het kabelbedrijf. In dit stadium blijkt KPN nog niet te zitten. Woordvoerster Renée Schnitzler laat aan Totaal TV weten dat het telecombedrijf geen plannen hiertoe heeft en ook hierover geen afspraken zijn gemaakt.

 

bron : https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-geen-plannen-toevoegen-disney/

 

 

Reageer