Beantwoord

Nieuwe zender in de maak ?

  • 1 November 2019
  • 19 reacties
  • 414 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Vraagje.

Is er een nieuwe zender in de maak ?

Demo UHD !!!

 

 

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 2 November 2019, 14:23

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Het is MTV UHD:

Maar van de gids klopt geen zak van:

De gids gaat over Fox Sports, en de logo is NPO 1! Hoe zit dat? 😂

Is dat niet toevallig bedoeld voor de MTV Europe Music Awards  die morgen avond plaats vinden.

Reputatie 7
Badge +22

Is dat niet toevallig bedoeld voor de MTV Europe Music Awards  die morgen avond plaats vinden.

Daar zou je zo eens gelijk in kunnen hebben, maar dat KPN dit niet doorgeeft op het Forum dat het in 4K is. 🤔

Is dat niet toevallig bedoeld voor de MTV Europe Music Awards  die morgen avond plaats vinden.

Daar zou je zo eens gelijk in kunnen hebben, maar dat KPN dit niet doorgeeft op het Forum dat het in 4K is. 🤔

Misschien te druk met Husselen en Hosselen :grinning:

Reputatie 7
Badge +22

Is dat niet toevallig bedoeld voor de MTV Europe Music Awards  die morgen avond plaats vinden.

Daar zou je zo eens gelijk in kunnen hebben, maar dat KPN dit niet doorgeeft op het Forum dat het in 4K is. 🤔

Misschien te druk met Husselen en Hosselen :grinning:

😂🤣

Reputatie 7
Badge +21

Kom er toevallig achter dat 690 weer in de lucht is.
Had wel mooi geweest als men dat ff had vermeldt.
Aan de andere kant als het alleen maar MTV is, dan hoeft het niet voor mij.

Reputatie 7
Badge +28

Als ik het niet vergeet, dan zal ik vanavond eens kijken via de satelliet op UHD 1 of het daar ook te bekijken is. Ik kan mij herinneren dat in het verleden dit evenement wel eens vrijgeschakeld werd. 

Reputatie 7
Badge +21

TotaalTV heeft er al een artikel over geschreven

Reputatie 7
Badge +21

Als ik het niet vergeet, dan zal ik vanavond eens kijken via de satelliet op UHD 1 of het daar ook te bekijken is. Ik kan mij herinneren dat in het verleden dit evenement wel eens vrijgeschakeld werd. 

Volgens de programmagids van UHD1 wordt het daar niet uitgezonden
Wel wordt donderdagavond  voetbal uitgezonden op RTL UHD en vandaag Formule 1 op RTL UHD

Reputatie 4
Badge +2

Op UHD1 loopt vanavond weer de Marco Polo serie, tenminste volgens de tv gids. 

Zal om 9 uur nog even kijken. 

Momenteel loopt op RTL UHD de F1. 

Schakel straks als de show begint om naar MTV UHD via de Arris box. 

Trouwens bij mijn klopte gisternamidag de tv gids van het lopende MTV programma wel degelijk. 

 

Update van 21.18: op UHD1 geen MTV Awards.

Beeld van de MTV EMA ziet er erg goed uit in UHD, alleen helaas geen HLG en geen DA geluid,  slechts in 2.0.0 DD, gemiste kansen. Maar in elk geval top dat KPN ons dit aanbied in 4K .

Zou mooie testcase zijn om straks het Eurovision Songfestival vanuit R'dam ook in UHD door te zetten. 

Reputatie 7
Badge +21

Ik moet zeggen dat het een bijzonder mooi beeld is op MTV UHD

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb het nog niet gezien. Want ik heb naar de F1 gekeken, en MTV interesseert me niet zo.

Reputatie 4
Badge +2

Beeld van MTV was meer dan in orde, maar had nog beter en mooier kunnen zijn indien met HLG extra ondersteunt was geweest. Namelijk kleurrijker en meer contast. 

Actie zeker voor herhaling vatbaar bij KPN, bijvoorbeeld komend Songfestival vanuit Rotterdam in 4K de wereld over.

Reputatie 7
Badge +22

De UHD versie van MTV 4K is er nog steeds, hoop dat KPN deze kanaal erop laat staan. Moet alleen de logo veranderen van NPO 1 naar MTV, want dit is wel erg verwarrend zo! 😉

Is deze zender (MTV UHD) er nu nog steeds, @Dennis Schreve ?

Reputatie 7
Badge +21

Dennis zit vast naar Sinterklaas te kijken, dus reageer ik maar even:grinning::yum:

Nee Peter die zender is er lang niet meer die was er maar een paar dagen.

't was wel een bijzonder mooi beeld overigens.

Reputatie 7
Badge +22

Dennis zit vast naar Sinterklaas te kijken, dus reageer ik maar even:grinning::yum:

Nee Peter die zender is er lang niet meer die was er maar een paar dagen.

't was wel een bijzonder mooi beeld overigens.

Zeg!!! @huistijger ik kijk niet naar Sinterklaas! Lummelpiet! 😜

Reputatie 7
Badge +21

Dennis zit vast naar Sinterklaas te kijken, dus reageer ik maar even:grinning::yum:

Nee Peter die zender is er lang niet meer die was er maar een paar dagen.

't was wel een bijzonder mooi beeld overigens.

Zeg!!!@huistijger ik kijk niet naar Sinterklaas! Lummelpiet! 😜

Oh nee, dan was ik dat zeker zelf :yum:

Reputatie 7
Badge +22

Dennis zit vast naar Sinterklaas te kijken, dus reageer ik maar even:grinning::yum:

Nee Peter die zender is er lang niet meer die was er maar een paar dagen.

't was wel een bijzonder mooi beeld overigens.

Zeg!!!@huistijger ik kijk niet naar Sinterklaas! Lummelpiet! 😜

Oh nee, dan was ik dat zeker zelf :yum:

😂

Reageer