Nieuwe zender: Viceland

• 13 maart 2018
  • 16 reacties
  • 5264 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +16
Volgens Totaal TV krijgen we in 1 juni zenderuitbreiding: Viceland.
https://www.totaaltv.nl/nieuws/zenderuitbreiding-bij-kpn-in-aantocht/

16 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Wow, heb liever BBC 4 terug. Viceland is weer meer van hetzelfde.
Reputatie 7
Badge +18
Men spreekt van 1 juni, maar bij KPN gaan de nieuwe zenders toch per 1 juli in?
Reputatie 1
BBC4, nog steeds een gemis. Ik sluit mij aan bij EdwinMuller.
Reputatie 7
Viceland ... weer een zender die het niet zal halen om in onze zenderlijst opgenomen te worden.
Reputatie 7
Badge +16
Men spreekt van 1 juni, maar bij KPN gaan de nieuwe zenders toch per 1 juli in?
Ik weet niet of het is aangepast, maar in het bericht staat nu inderdaad 1 juli.
Reputatie 1
Badge
Ik heb liever Formule1 in HD voor die €6,= dan een nieuwe flutzender..........
Reputatie 7
Badge +13
Ik mis BBC4 ook.
En de Duitse zenders zijn nog steeds niet in HD, maar wie weet.

Ik zie op Totaal TV dat er nu 1 juli staat.
Totaal TV maakt erg veel fouten.

Misschien komen het allemaal uit.
Ik wacht rustig af.
Reputatie 7
Badge +17
Waarom weet TotaalTV het weer eerder? De moderators zouden de zenderwijziging toch hier op het Forum bekend maken? Beetje raar dat TotaalTV dit eerder weet. ??
Reputatie 7
Badge +10
Als je het bericht leest, spreekt Viceland alleen de wens uit dat KPN een overeenkomst gaat afsluiten. Niets definitiefs en nog geen zenderwijziging die aangekondigd kan worden.
Reputatie 7
Badge +17
Als je het bericht leest, spreekt Viceland alleen de wens uit dat KPN een overeenkomst gaat afsluiten. Niets definitiefs en nog geen zenderwijziging die aangekondigd kan worden.Ja, nu ik het nog een keer hebt gelezen... Dat klopt wat je zegt, ik heb het denk ik te snel gelezen. ?
Anders moeten ze net als JimJam maar stoppen omdat Ziggo besloot deze niet meer door te geven stopten ze er maar helemaal mee. Net als al weer langer geleden 13th street en SyFy. Danku Ziggo
Ik wil graag alle regionale zenders te zien krijgen!
Reputatie 1
Viceland kan wat mij betreft gestolen worden.
Geef liever de vervallen regionale zenders en Brava terug!
Reputatie 4
Badge +1
Net even de website van Viceland gecheckt. Wat een baggerzender, nog erger dan Spike. 🤢
Reputatie 7
Badge +17
Ik wil graag alle regionale zenders te zien krijgen!Beste @FJM Lans, helaas gaat dit niet meer gebeuren. En houd je alleen de regionale zenders om jou provincie waar je woont. 😞
Reputatie 7
Badge +17
Viceland kan wat mij betreft gestolen worden.
Geef liever de vervallen regionale zenders en Brava terug!
De regionale zenders blijven zo hoe het nu is, Brava daarin tegen zijn er veel klanten die het terug willen bij de zenderaanbod van KPN. Per juli wordt er weer een zenderwijziging doorgevoerd. Hou het Forum in de gaten. Want dit wordt hier namelijk ook geplaatst. Nog even geduld... 😉

Reageer