Beantwoord

Niks anders als Youtube en Netflix kunnnen streamen via de tv-ontvanger

  • 4 October 2019
  • 9 reacties
  • 1491 keer bekeken

Badge
Goedemiddag,

Ik vraag me af waarom het niet net zoals bij een chromecast mogelijk is andere dingen dan alleen Netflix en YouTube naar een interactieve tv kastje te streamen. Ik zal ook graag apps zoals Juke en DisneyPlus willen streamen, maar daar staat het tv kastje niet in de lijst.
icon

Beste antwoord door Nick83 4 October 2019, 18:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Chromecast naar het tv kastje is niet echt chromecast. Het werkt wel ongeveer hetzelfde, maar dat komt omdat de YouTube en Netflix app op het kastje het ondersteunen. Het kastje zelf ondersteund het niet. Daarom werkt het alleen bij YouTube en Netflix.
Badge
Hmm dat is jammer. Zou een goede feature zijn als het mogelijk wordt om andere dingen te casten, misschien een idee om dit toe te voegen? Zou goed gebruikt worden denk ik
Reputatie 7
Badge +24
Misschien gebeurt dat een keer ... over 5 jaar ofzo...

Ga dr maar niet op zitten wachten. Dan moet je heel veel geduld hebben...
Reputatie 7
Badge +30
Ha @stephan2002, welkom! Ik zie dat Nick je al heeft uitgelegd hoe de vork in de steel zit, heel fijn! Je bent niet de enige die deze wens kenbaar heeft gemaakt, we hebben dit intern al bij de betreffende collega's neergelegd. Vooralsnog ligt het inderdaad niet in de planning. In ieder geval bedankt voor het meedenken!
Reputatie 3
Badge
het is een optie om bijvoorbeeld een apple tv aan te schaffen.
deze heeft ondersteuning voor bijna alle streaming diensten die er zijn.
Ik heb er op moment disney, netflix en amazon prime op staan. en alles draait op 4k
Badge
Snap ik, alleen is het een beetje jammer dat we er dan naast een playstation itv kastjes en een smart tv weer een apparaat bij hebben onder onze tv. Een all in one zou beter zijn, zeker omdat we geen andere apparaten van Apple hebben maar enkel android.
Streamen naar een chromecast of remote opstarten van de Netflix of youtube app op de TV ontvanger is niet te vergelijken in mijn ogen. Via de tv ontvanger kan je nadien gewoon de afstandsbediening van de tv ontvanger gebruiken. Via de chromecast heb je bij elke actie je tablet of telefoon nodig. Als ooit de Disney app via de tv ontvanger beschikbaar komt zal het remote opstarten van de app vast mogelijk worden.

Terzijde Disney via de chromecast is zeer teleurstellend series lopen niet door zoals bij Netflix.

Als er een smart tv met Android TV is met andere woorden een Philips of Sony dan heb je de chromecast functie ingebakken.
Badge
Dat er geen ondersteuning is voor Disney+ is gewoon een blamage.
Reputatie 3
Badge
Snap ik, alleen is het een beetje jammer dat we er dan naast een playstation itv kastjes en een smart tv weer een apparaat bij hebben onder onze tv. Een all in one zou beter zijn, zeker omdat we geen andere apparaten van Apple hebben maar enkel android.

Klopt, daarom zit ik ook met smart te wachten tot itv app van kpn ook uit is voor de apple tv, dan hoef ik nog maar een kastje te gebruiken waar ik alles op kan kijken.
Je kunt ook kijken naar eennvidea schield, dat is een android player die vergelijkbaar is met de apple tv