Nog eens: nieuw en oud abonnement, 2 vragen

• 17 maart 2014
  • 6 reacties
  • 1910 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Nog geen half uur geleden plaatste ik een bericht en het is foetsie! Het was niet krenkend, niet beledigend, niet vies, niet ongepast. Waarom is het eraf geknikkerd zonder even te communiceren? Daarom: nog een keer!

Vraag over oude abonnement:

Vanwege een verhuizing heb ik mijn oude abonnement moeten cancelen, de afsluiting moest op 13 maart zijn, maar ik zie dat het nog steeds op mijn  oude adres actief is. Ik heb de bevestiging in huis, maar ben bang dat KPN blijft factureren. Is mijn vrees ongegrond?

Vraag over nieuw abonnement:

Nu heb ik op mijn nieuw adres glas en ben daar wel blij mee.

Met de tablet vlak vóór de experiabox 'doet' de speedtest 44 MB/s down en 22 MB/s up, terwijl kpn up to 100 beweert te kunnen leveren. Moet ik tevreden zijn met dit resultaat of zit er meer in? De up en down zouden toch ook gelijk moeten zijn?

6 reacties

Reputatie 4
Badge +4
En wat zegt de test bedraad ?
Wifi is natuurlijk geen graadmeter !
Reputatie 3
Badge
wil ik wel eens kijken ja, maar ik hield mijn tablet zowat tegen de box, zou dat dan toch veel verlies geven.

Reputatie 4
Badge +4
Ja feitelijk wel !
Ligt er ook aan wat de tablet zelf aankan.
via een utp kabel heb je een eerlijke meting.
De rest moet het meestal doen met wat het aankan en de invloeden van andere apparaten ! ( via wifi )
Reputatie 4
Badge +1
inderdaad er vreemd want ik had je namelijk een antwoord gegeven.

het was hetzelfde antwoord als wat Grandisimo je gegeven heeft, dus de oplossing is hetzelfde haha.

volgens mij had ik ook niets raars of beldigends in het antwoord staan, dus ik snap er ook niks van :S

Reputatie 4
Badge +1
met betrekking tot je oude abonnement:

Bel hier de klantenservice even over, zij kunnen namelijk zien of er nog een abonnement loopt

Succes!

PS: hier is de link naar je oude topic 😉 http://forum.kpn.com/t5/Internet/nieuw-en-oud-abonnement-2-vragen/m-p/207877#M20674

Reputatie 3
Badge
Ik heb inderdaad even klantenservice gebeld. Die kon zien dat ik vroeger abonnee was op het oude adres, maar dat dat afgelopen is.

Op mijn melding dat ik net nog op mijn werk rustig opnames kon inplannen (PC) en mijn thermostaat kon regelen (smartphone app) verbaasde zij zich, maar verzekerde mij dat dit geen financiele gevolgen zou hebben en dat niet mijn probleem is.

Waarvan akte en bedankt.

PS ik moest even in de wacht en kreeg zulke mooie muziek te horen, dat het me speet toen dat afgelopen was....

Reageer