Beantwoord

Nog geen begin gemist

• 2 december 2014
  • 2 reacties
  • 226 keer bekeken

Vandaag is mijn Motorola 1963 vervangen voor helaas een motorola 1963. Schijnbaar nog met oude software want ik heb geen begin gemist. Ik had gehoopt op de Arcadyan HMB2260 omdat ik bij kennissen heb gezien dat deze veel sneller is. Waarschijnlijk is dat alleen voor nieuwe klanten. Als deze ook weer problemen geeft ga ik niet meer bellen maar stap gewoon over.
icon

Beste antwoord door Joran 3 december 2014, 20:35

Dag John,

Jammer dat dit als een onaangename verrassing is gekomen. Met welke reden werden de TV-ontvangers vervangen? De 1963 ontvangers ontvangen uiterlijk deze maand een update waarmee Begin Gemist mogelijk gemaakt wordt.

Ik heb de mogelijkheid andere TV-ontvangers op te sturen. Dit zal dan de Arris 2952 worden, vergelijkbaar met het Arcadyan model. Als je hier gebruik van wil maken, kun je dan een 06-nummer in een privébericht sturen en aangeven wanneer een koeriersafspraak het best uitkomt? Dit kan vanaf vrijdag (ochtend, middag, avond). Zaterdag is alleen in de ochtend mogelijk, vanaf maandag weer elk dagdeel.

Joran

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dag John,

Jammer dat dit als een onaangename verrassing is gekomen. Met welke reden werden de TV-ontvangers vervangen? De 1963 ontvangers ontvangen uiterlijk deze maand een update waarmee Begin Gemist mogelijk gemaakt wordt.

Ik heb de mogelijkheid andere TV-ontvangers op te sturen. Dit zal dan de Arris 2952 worden, vergelijkbaar met het Arcadyan model. Als je hier gebruik van wil maken, kun je dan een 06-nummer in een privébericht sturen en aangeven wanneer een koeriersafspraak het best uitkomt? Dit kan vanaf vrijdag (ochtend, middag, avond). Zaterdag is alleen in de ochtend mogelijk, vanaf maandag weer elk dagdeel.

Joran

Inmiddels de Arris ontvangen en werkt prima met nieuw menu! Alles nieuw in de verpakking, wel weer jammer dat ze de afstandbediening eruit hebben gehaald. Heb ik nog dat oude vergeelde ding op tafel liggen. Maar verder goed opgelost.

Reageer