Beantwoord

Nog steeds Pluspakket in plaats van Fox Sports

  • 30 July 2019
  • 7 reacties
  • 174 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Hallo KPN, @Susan_ en abonnees,

ik heb mijn Plus abonnement omgeruild in een Fox Sports abonnement (i.c. met Compleet). Ik kon via de KPN-app (buitenshuis) naar alle fox kanalen kijken, maar vandaag zie ik ze niet meer in de app staan (behalve fox sports 1 dat in het basispakket zit). Hoe kan dit? Ik ben er wel vanuit gegaan dat ik via de app buitenshuis naar alle zenders kan kijken.. Ik kan nog wel Eurosport 2 kijken in de app. Dat vind ik ook vreemd, want die zender valt onder het Plus-pakket, dat ik niet meer zou moeten hebben??? Graag even een reactie. Bedankt!

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Forumgebruiker62 6 August 2019, 19:43

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @KPNgebruiker, bedankt voor je bericht!

Ik zie in de systemen dat je gisteren 2 keer contact hebt gehad met ons wat betreft bovenstaand probleem. Er zijn meerdere reset's uitgevoerd, maar dit heeft nog niet geholpen. Ik zie dat er bij het laatste gesprek een ticket aangemaakt is, die nu in behandeling is bij onze technische dienst. Ik ga er vanuit dat zij dit snel oplossen, en ik ga duimen dat dit voor vanavond is want dan start alles weer! Laat je het even weten als het opgelost is?
Reputatie 7
Badge +21
@KPNgebruiker, ik zie dat er op 2 augustus nog contact is geweest maar hierna geen updates meer. Is het inmiddels al verholpen? 🙂
Waarom krijg ik hier een melding van terwijl ik hier niet gereageerd heb en dit ook niet aangemaakt heb ?
Reputatie 4
Badge +2
@Susan_ voor zover ik kan nagaan nog niet (app in ieder geval nog niet, tv kan ik op dit moment niet controleren) Vrijdag gebeld door een collega van u dat het een raadsel is en dat het ticket naar een andere afdeling zou gaan. Ik zou nog nader horen. Tot nu toe nog niets vernomen. Ik ga er vanuit dat er nog aan gewerkt wordt. Wellicht kunt u het navragen?

Het zou mooi zijn als Fox Sports snel werkt, want er komt deze week weer veel voetbal aan!

@Roy Willems dat weet ik niet. Sorry voor het ongemak.
Reputatie 7
Badge +21
@Roy Willems, geen idee! Misschien heb je per ongeluk op 'volgen' of 'abonneren' gedrukt? Je kan in jouw profiel bij instellingen aangeven of je notificaties wil ontvangen of niet!

@KPNgebruiker, ik zie van vandaag een mail over het pakket. Het zou nu Fox Sports moeten zijn!
Reputatie 4
Badge +2
@Susan_ vandaag ook gebeld door een collega van u dat het weer zou moeten werken en net gecontroleerd en dat is inderdaad het geval. Ik moest wel eerst de ontvanger uit/aanzetten, maar nu werkt het. Fijn, bedankt!
Reputatie 7
Badge +21
@KPNgebruiker, fijn! Bedankt voor je terugkoppeling en veel plezier met Fox Sports! 🙂

Reageer