Beantwoord

Noodpakket internet en tv

  • 28 October 2020
  • 1 reactie
  • 319 keer bekeken

ik wil een noodpakket aanvragen voor internet en tv werkt dat probleemloos?

Reden van de aanvraag ga per 16 Nov 2020 naar een nieuwbouw appartement en de glasvezel aansluiting is pas 30 Dec 2020 gereed.

icon

Beste antwoord door Hanna_ 3 November 2020, 14:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13

Beste @Uitlaat,

Wanneer er geen mogelijkheid tot aansluiten is op het nieuwe adres maakt je wanneer je onze verhuis procedure volgt aanspraak op een noodpakket. Je kan de verhuizing en eventueel een noodpakket aanvragen via onze verhuisdesk. De verhuisdesk is telefonisch bereikbaar via 0800-0402, spreek duidelijk in dat het een verhuizing betreft. Alvast veel plezier in je nieuwe woning. 

Reageer